  • Data: 2011-05-17 14:03:12
    Temat: Re: Jazda lewym pasem
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-17 13:35, Cavallino pisze:

    > Nie.
    > Ale w przeciwieństwie do Ciebie potrafię się domyślać.

    W przeciwieństwie do mnie nie potrafisz trzymać się tematu, tylko
    tworzysz własną rzeczywistość.

    > I wiem co znaczy słowo "raczej", co pozwala mi nie zadawać głupkowatych
    > pytań.

    Pozwala "raczej" tworzyć własne bzdurne wyobrażenie o sytuacji w której
    się nie uczestniczyło.

    > Nie - to opis sytuacji pozwalającej na jednoznaczne ustosunkowanie się.
    > Do takiej w której ktoś podał za mało danych nie mam zamiaru się odnosić.
    > Pozostawiam to tępakom nie ogarniających całościowo otaczającego ich
    > świata, pewnie z braku odpowiedniej mocy komputera.

    Podane było miejsce, sytuacja na drodze, ograniczenie prędkości oraz
    prędkość.

    Więc albo masz problem z czytaniem albo problem z odpowiedzią. Dlatego
    postanowiłeś zastosować typową dla Ciebie zagrywkę, czyli odpowiedziałeś
    na coś innego. Modyfikacja cytowanego postu to już tylko formalność.

    A.