  • Data: 2015-06-17 19:08:01
    Temat: Re: Japońska robota chińskimi rękoma.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l... Pan J.F.
    napisał:

    >Próbował być. A ja próbowałem używać tego ich pierwszego wyrobu,
    >czyli
    >zaadaptowanej kserokopiarki. LBP-8 to się chyba nazywało. Nie dało
    >się.
    >Samo z siebie potrafiło toto wydrukować mniej więcej tyle, co
    >drukarka
    >igłowa -- kilka fontów i żadnej możliwości modyfikacji.

    Czyli HP dodal cos od siebie ?

    > Albo jeśli się
    >użyło specjalnego sterownika, to można było całą stronę zamienioną na
    >grafikę. Ale to trawło wieki, konkretnie coś ponad minutę strona.

    Z czasem doszlismy do tego, ze tak sie zawsze robi.
    No ale wtedy komputer mial 640KB RAM i to bylo mniej niz drukarka :)

    >A HP zrobił język PCL3, który jest łudząco podobny w założeniach do
    >języka opisu strony DVI (ten, co go TeX wypuszcza) D.E.Knutha.
    >Wiedzieli,
    >na czym się wzorować.

    Hm, moze mnie skleroza, albo cos myle, ale ten PCL to mial w miare
    typowe sekwencje ESC, podobne do iglowek.
    http://h20565.www2.hp.com/hpsc/doc/public/display?do
    cId=emr_na-bpl02705

    J.