  • Data: 2014-03-04 23:27:40
    Temat: Re: Jakiej marki kupic akumulatory żelowe do UPS?
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/03/2014 11:53 AM, "Dariusz K. Ładziak" wrote:

    > Tak swoją drogą, Marku, ciekawe jakie wymagania stawia dyrektywa RoHS
    > akumulatorom ołowiowym? Bo przecież nie bezołowiowość - nowe wymagania
    > na wielkość napisu o konieczności zdania zużytego do utylizacji czy jak?

    Podejrzewam, że to tylko kolejny 'certyfikat' jaki zostaje nadrukowany,
    żeby wyglądało poważniej i groźniej. 99% ludzi i tak nie odróżnia RoHS
    od CE czy innych literek, a im tego więcej tym bardziej 'markowy' wydaje
    się taki akumulator.
    Ale może się mylę, a jakoś nie chce mi się sprawdzać :-)

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg