  • Data: 2014-03-06 21:20:45
    Temat: Re: Jakiej marki kupic akumulatory żelowe do UPS?
    Od: "forestdumb" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    > Za dużo nawet jakna 20 stopni.
    >
    > Raczej wyjściowo 27,3 - 0,4 jeśli mówimy faktycznie o 32 stopniach.
    > W tej temepraturze baterie tak czy siak nie pożyją długo.

    27,20 przy ok 25C w innym UPS (glupi mierzylem poprzednio na zakresie >20V
    gdzie jest tylko jedna cyfra po przecinku, na < 20 sa dwie...) czyli ten UPS
    dobrze laduje. Zostaje do poprawy ten w ktory laduje napieciem 27,3V @ 32C.

    > Poszukaj, w sprawie napięcia ładowania w APC napisano wszystko 500x

    Roznie pisza, w tych ktore posiadam to raczej terminalem sie nie da ( ten co
    za duzo podaje czyli SMART 750 z USB, czarny ani w desktop, szarym, starszy
    brat - 700 bez usb). Kaza wymontowac jakis R 1xx i zastapic PRkiem. Przez
    terminal napiecie niby da sie zmienic ale brak reakcji na zaciskach - z tego
    co na forach wyczytalem.

    A masz moze schemat plytki? Gdzie jest termistor? Przenioslbym go nad
    akumulatory, po co mi temperatura w przedziale trazystorow i trafo
    (wnioskuje ze tam jest ten termistor bo podaje 42C podczas gdy dokladny
    miernik podaje temperature akumulatorow ok 25C a w przedziale trafo wlasnie
    ponad 40C)? Chyba ze jest jakies zabezpiecznie termiczne dodatkowo ale nie
    slyszalem, to model bez wentylatora, wiec raczej moge termistor sobie
    przeniesc bezkarnie i odczytywac temperature akumulatora.

    Inna sprawa to czy producent nie podaje charakterysytk dla temperatury w
    akumulatorze, w srodku :-)