eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie kable rozruchowe?Re: Jakie kable rozruchowe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.n
    etnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.
    highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    Date: Tue, 2 Nov 2021 23:57:47 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.2.1
    Subject: Re: Jakie kable rozruchowe?
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <61795cc9$0$556$65785112@news.neostrada.pl> <slc037$fps$1@dont-email.me>
    <617a7e1b$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <617a7ebe$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <617a7fea$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <617a877a$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <617e3e2b$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <61813151$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <61817b16$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <61819fd2$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <6181a258$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <6181a933$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <6181b2c7$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <6181b7bc$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <6181c0a4$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    In-Reply-To: <6181c0a4$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <6181c26b$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1635893867 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 509 83.142.196.21:51017
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2977
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2698723
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 02.11.2021 o 23:50, LordBluzg(R) pisze:

    > Jeździłem 3 lata na zjebanym reglerze o czym w sumie nie wiedziałem.
    > Działał okazjonalnie, znaczy ładował OK jakieś 90% czasu. Odpierdalało
    > mu na 5-10 min w skali miesiąca. Czasem mi światła fleshowały/falowały w
    > tym czasie (noc) i spaliła się żarówka od pozycji w tyle/stop a
    > kontrolki w desce czasem dostawały dyskotekę. Najpierw szukałem złego
    > styku ale zanabyłem woltomierz z ładowarką do telefonu i jeszcze jakiś
    > czas kontrolowałem napięcie z OBD2 przez logowanie napięcia na
    > https://view.torque-bhp.com/ (Torque/apka do smartfona) w danym momencie
    > pojawiało się 17V :D Bingo! Bo w czasie jazdy w dzień niespecjalnie
    > można było to zaobserwować.
    >
    > Zarżnąłem akumulator w 2 lata (spuchł w tym czasie/jebła cela).
    > Wymieniłem altka/aku i wróciło do normy. Także... experience :)


    I kontrolka braku ładowania się nie świeciła? Może też przepaloną
    miałeś:P No to masz biorcę z uszkodzonym reglem, kontrolką i bóg wie
    czym jeszcze i masz pretensję, że się zjebało choć nie powinno, bo bylo
    zjebane wcześniej?

    Sorry ale to tak jakbyś jeżdził przez dwa lata z checkiem a potem
    powiedział, że nie można autem do zakopanego jeździć, bo jak tam
    pojechałeś to silnik szlag trafił i to przez górali:P

    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: