  • Data: 2021-11-03 01:51:51
    Temat: Re: Jakie kable rozruchowe?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2021 o 23:43, Shrek pisze:

    > Jak widać zwykłe 14,4 zrobiło bo jeżdził jeszcze pół roku. Potem poszedł
    > razem z autem.

    > I pewnie tak bym zrobił, ale to był drugi samochód już do żyda.

    Ja taki kupiłem. Nim go kupiłem to byłem 3x oglądać i zawsze był ciepły
    silnik :D Po 2 tygodniach zostawiłem go na światłach na 10 min :D:D:D.
    Dobrze, ze stał na górce :D Chujowo letko, boto Opel Sintra był i miał
    klemy z boku czyli cena aku 500zł :D

    > No i? Regulator ma dalej napięcie odniesienia - między masą a tym co
    > dostaje z altka na wyjściu. Aku w kwestii napięci go zupełnie nie
    > interesuje.

    Zapominasz o "filtrowaniu" i chwilowych przepięciach. W normalnym
    układzie aku filtruje to co wyłazi z altka. Jak nie ma aku to czasem
    dantejskie sceny się dziejo w oscylacjach :) Takie kurwa mikro Thory
    latajo w obwodzie :D

    > Jak masz zjebany to jest zjebany. Wtedy ciężko mówić, że zjebałeś
    > zjebany reg:P

    Pików nie wyciągniesz jak Kurski TVPiS to są czasem nanosekundy. Jeśli
    masz coś, co loguje charakterystykę napięcia to OK ale bez tego to
    czarna dupa. Nic nie wiesz i dopiero jak się zadymi to próbujesz
    odtworzyć historię w zależności czy potrafisz, czy masz wyjebane i
    wymieniasz całość, bez rozkminy. Wolę to pierwsze bo wyzwala funkcję
    sprawdzania "na zaś", znaczy bycia przygotowanym.

    > No więc dochodzimy do sedna. Jak się zjebie to znaczy że był zjebany:P

    Jak stwierdzisz że jest zjebany, kiedy podaje wincyj niż 14.4V skoro nie
    posiadasz żadnego wskaźnika tegoż?

    > a obroty
    >
    > 30 amperów to tyle co nic dla rozładoanego do cna akumulatora - potrafią
    > powyżej setki ciągnąć jak mają z czego. A i dwie setki nie byłyby niczym
    > nadzwyczajnym.

    No, kilka sekund, gdzie nawet niczego nie podłączysz, żeby to obczaić.

    > No i? Doszliśmy już do wniosku że jak się zjebie to znaczy że pewnie był
    > zjebany wcześniej:P

    Nie i nie. Skoro nie masz danych wcześniej, to znaczy że był dobry albo
    Ty nie wiedziałeś.

    > Praktyka jest taka, że jest 60Ah przy takiej pojemności w benzynie.
    > Działa - prawdzałem.

    Jakie miał napięcie w momencie podłączenia? Jaką miał sprawność aku?

    > Przecież krokodylki odłaczasz od razu - właśnie po to żeby się nie
    > grzały bez sensu.

    Ke? Silnik biorcy zabangla, altek biorcy 100% sprawny wyrównuje
    napięcie, pochuj odłączać od razu, skoro napięcia i prądy są podobne na
    połączeniu i NIC się już nie grzeje? Nowa jakaś brednia?

    > A to spoko. Dojechałeś do restauracji na końcu wszechświata? Zawsze
    > chciałem zobaczyć ale chyba aku nie styknie:P

    Korzystaj z energii etheru, jest wszechobecna. Problemem jest tylko to,
    że obecna fizyka go "ignoruje" ale tylko dlatego, żebyśmy mogli
    rozmawiać na tematy aku/altek/regler w silnikach spalinowych :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>