  • Data: 2021-11-03 00:28:08
    Temat: Re: Jakie kable rozruchowe?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2021 o 23:51, Shrek pisze:

    > No ale do jasnej cholery wcześniej niż odpalisz silnik i co za tym idzie
    > altka!

    Kurwa. Jak odpalisz to jak? Altek biorcy JUŻ działa i co?

    > No uprościłeś - tak że pominąłeś że aku ewentualnie rozłączamy _przed_
    > odpaleniem silnika:P

    Noi? Potem jak go chcesz podłączyć bez iskrzenia i po zdjęciu
    krokodylków? No OK, możesz DOŁĄCZYĆ do obwodu... ale sugerowałeś inaczej :>

    > NIe - podłącznie nie spowoduje skoku napięcia w górę. Odłączenie jak
    > najbardziej chwilowy pik może spowodować.

    Bez krokodylków od Ciebie? Te krokodylki to kurwa 100% ideału pewnie :>
    Zawsze nie iskrzą :>

    > NIe powiedziałem, że dobra - tylko jedyna która uzasadniałaby hipotezę
    > ąckiego. Generalnie nic nie powinno się stać. Ale jak ktoś ma pecha to i
    > cegłówka...

    Ącki to kretyn. Zawsze to udowadnia, żeby każdy to widział i nie miał
    złudzeń :) Dobrze, że to robi. Działa jak znak z PoRD. UWAGA KRETYN! :D

    > Po prostu zkładasz zdecydowanym ruchem i już - ważne żeby nie rozłączać
    > potem.

    Nono, zakładasz klemę nieiskrząc :D Zupełnie tak samo jak wkładasz fiuta
    w cipę bez wytrysku. Pełna kontrola! :D hehehe, hehehe.

    Nodobra sikasz na MOPsie na ałtostradzie nanosekundę po wyjęciu fiuta i
    NIGDY nie popuściłeś kropelki w majty. Pełna kontrola! :D Hehehe, hehehe.

    > Jakieś zawsze jest jak to głupio zrobisz, ale nie zgodziłbym się że duże.

    Hehehe.

    > To dlaczego większośc producentów nakazuje nie odpalać dawcy? :P

    Bosie bojo :D a klient to zawsze debil :]

    > Czemu akurat 10. Podłącasz, odpalasz, odłączasz.

    Bo 10 min to "średnia" do pokonania obciążenia aku biorcy w połyku i do
    stanu wyrównania napięć/prądu do skutecznego odpalenia.

    Nigdy nie wiesz do jakiego stanu biorca się wydoił a czasu szkoda na
    błędne odpalenia. Założenie 10 min eliminuje ilość błędnych odpaleń :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>