  • Data: 2021-11-02 23:57:47
    Temat: Re: Jakie kable rozruchowe?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2021 o 23:50, LordBluzg(R) pisze:

    > Jeździłem 3 lata na zjebanym reglerze o czym w sumie nie wiedziałem.
    > Działał okazjonalnie, znaczy ładował OK jakieś 90% czasu. Odpierdalało
    > mu na 5-10 min w skali miesiąca. Czasem mi światła fleshowały/falowały w
    > tym czasie (noc) i spaliła się żarówka od pozycji w tyle/stop a
    > kontrolki w desce czasem dostawały dyskotekę. Najpierw szukałem złego
    > styku ale zanabyłem woltomierz z ładowarką do telefonu i jeszcze jakiś
    > czas kontrolowałem napięcie z OBD2 przez logowanie napięcia na
    > https://view.torque-bhp.com/ (Torque/apka do smartfona) w danym momencie
> [...]

    I kontrolka braku ładowania się nie świeciła? Może też przepaloną
    miałeś:P No to masz biorcę z uszkodzonym reglem, kontrolką i bóg wie
    czym jeszcze i masz pretensję, że się zjebało choć nie powinno, bo bylo
    zjebane wcześniej?

    Sorry ale to tak jakbyś jeżdził przez dwa lata z checkiem a potem
    powiedział, że nie można autem do zakopanego jeździć, bo jak tam
    pojechałeś to silnik szlag trafił i to przez górali:P

    --
    Shrek