  • Data: 2021-11-02 21:48:11
    Temat: Re: Jakie kable rozruchowe?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2021 o 21:35, Shrek pisze:

    > Prawda. Nie piszę, że to optymalne rozwiązanie, tylko starałem się
    > znaleźć sens w tym co pisał przedpisaca. A jego twierdzenie ma sens
    > tylko przy odłączonym alu biorcy.

    Mieli temat ten kurwiszon, odpisujący złośliwie na tekstem, przez 3 dni.
    W tym czasie zrobiłbym 100 kabli i sprzedał na rynku a za zarobioną kasę
    kupiłbym stado nowych akumulatorów na zapas.

    Niech wypierdala do sklepu z kablami jak mu radziłem, tym bardziej, że
    miał ponoć wypaśne kable ale mu zajebali. Prawdopodobnie dlatego mu
    zajebali, bo znaleźli go po IP i zajebali kable za to, ze złośliwie
    odpisuje NAD TEXTEM :D

    #Dobrzemutak :]

    #Nieżalmigo :]
    --