  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jakie akumulatorki AA
    Date: Fri, 9 Apr 2010 16:37:22 +0200

    news:hpn94s$bnl$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:Xns9D5594D74E105budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > jak długo nie robisz zdjeć to kup eneloop , a jak czesto to zwykłe. Ja
    > pstrykam praktycznie codziennie wiec długie trzymanie mam w nosie, a ważna
    > jest dla mnie pojemność.
    > Zresztą kto trzyma akumulatorki nieużywane przez pół roku a potem NAGLE
    > musi być gotowy do ich robienia? Troche przesady w tym jest - ale jak
    > wspomniałem - wtedy lepsze bedą eneloopy.

    A mi się wydaje, że potrzeba zrobienia zdjęć zawsze powstaje nagle - na
    przykład wstaję w styczniu a tu taka piękna szadź na drzewach, ale jak
    słońce przygrzeje to już będzie po ptokach, albo kiedyś locha z małymi na
    placu zabaw przed domem.
    Miałem w aparacie 4 zwykłe akumulatorki Sanyo 2500 i prawie zawsze jak był
    potrzebny to okazywało się "Lo battery". Kupiłem Eneloopy 2000 jakieś 1,5
    roku temu i od tamtej pory dopiero raz albo 2 razy je ładowałem - aparat
    zawsze gotowy do zrobienia zdjęć - nie ma porównania. Niedawno kupiłem drugi
    zestaw, bo zorientowałem się, że trzymanie na zapas kompletu zwykłych jest
    pozbawione sensu.
    P.G.