    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V?
    Date: Fri, 3 Nov 2023 10:22:19 +0100

    On 01.11.2023 10:48, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Też mam oba typy powiadomień ale u mnie działa zawsze. Warunkiem jest
    > jednak dość dobry zasięg Internetu.

    Co do notyfikacji, to zgłosiłem błąd -
    https://forum.supla.org/viewtopic.php?p=165112#p1651
    12

    Okazuje się że gdy w warunku jest więcej niż jeden kanał z tego samego
    urządzenia, to "update" mają "w tym samym czasie" i gdy zmieni się
    wartości więcej niż jednego z tych kanałów w wysłanej aktualizacji, to
    scena wykonuje się kilkukrotnie w tej samej sekundzie.

    W moim przypadku dostaję np. trzy notyfikacje na raz.

    względem np. oryginalnego sonoff-a. Ale sprowadzają się one IMHO przede wszystkim do
    obszarów gdzie trzeba zrobić coś nietypowego: postawić lokalny serwer, dołączyć do
    systemu nietypowe urządzenie, spersonalizować swój system. Supla wydaje się
    koncentrować na większej funkcjonalności, ale kosztem wyższego progu wejścia.

    > Niekoniecznie. Ja używam tego z obcym cloudem, czyli jak sonoff ale mam dodatkowe
    "bajery" których sonoff nie ma (właśnie skrypty) no i oczywiście możliwość
    "zarażania" Suplą wszelakich ESP.

    Do "Cloud" supli także zgłosiłem, że skoro udostępniają reakcję "Na
    zmianę wartości" to wartość aktualną muszą porównywać z wartością
    poprzednią - to skoro to mają, to mogli by udostępnić możliwość
    wskazania czy reakcja ma nastąpić na "zmianę", "spadek" czy "wzrost
    wartości".

    https://forum.supla.org/viewtopic.php?p=165115#p1651
    15

    także nie zwracają poprawnego wyniku - tutaj nie wiem czy to nie jest zamierzone. Ale
    hej! Jest napisane że można używać tego Twiga, to używam a tu nie działa.

    08

    > Heh, bo sobie źle założyłeś :D Nie można tam używać "własnych" wyrażeń.

    Ee, skoro sam Frucz pokazuje w przykładach żeby korzystać z całego Twig...

    https://forum.supla.org/viewtopic.php?p=31331#p31331

    Po prostu przyszedłem z "zewnątrz" i zacząłem używać tych
    funkcjonalności w sposób "oczywisty" dla mnie. A tu niespodzianka "tu i
    tam" coś wybucha ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz