  • Data: 2023-11-15 07:26:03
    Temat: Re: Jaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.11.2023 22:34, LordBluzg(R)?? wrote:
> [...]
    58

    > Nadal nie rozumiesz, że możesz to uwarunkować. Kurwa...i masz do tego
    > specjalnie stworzone POLE. To tak jakbyś specjalnie klikał w dusik i
    > pluł na producenta, że nie zrobił blokady przed nieskończonym
    > naciskaniem ?

    Jest pole warunek, ale robi to samo co warunek w wyzwalaczu. Spójrz tak.
    Jeżeli nie było by pola "warunek wykonania" to nie miałbyś jak podać
    warunku jeżeli wyzwalaczem byłby cron lub ręczne wywołanie sceny.
    Wyzwalacz - jak już utailiśmy - nie jest tylko listą kanałów, ale także
    warunkiem. Jeżeli chce żeby warunek dotyczył tylko wyzwalacza, a nie
    wywołania "z palca" lub z crona, to nie używam "warunku wykonania".

    https://allegro.pl/listing?string=watomierz%20wifi

    > Na pomiar napięcia DC 3, 12, 24V/dowolnie? Gdzie? Pokaż.

    O DC teraz wspomniałem. Ja szukałem na 230V.

    > Rozjaśnij. Co ma lato do zimy...albo inaczej. Napisz co chcesz otrzymać w wyniku,
    to Ci rozpiszę warunki ?

    Warunek > od lub < od być może u Ciebie jest wystarczający do
    odgadnięcia że coś rośnie lub maleje, szczególnie że odgadujesz tym
    napięcie na akumulatorze, gdzie ten przedział pracy masz niemal stały.
    Jak u kogoś te przedziały się zmieniają, to albo trzeba iść na duży
    kompromis albo kombinować inaczej.

    Napisałbyś "zgoda" i nie ciągniemy tego tematu z zwiększy mniejszy
    dalej. No chyba że o te piwa Ci chodzi, to wyślij dane na priv ;-)

    Z takim podejściem, to supla faktycznie pozostanie niszowa.

    > To Twoim zadaniem, jest sprawdzić i dobrać 6,7,8 minut. Dokładnie tyle, żeby nie
    było błędu.

    Zaraz, bo chyba nie wytłumaczyłem dostatecznie. Pranie "delikatne" trwa
    2:40. I tam 1-2 minutowe przerwy w obracaniu bębnem są na pierwszym i
    drugim etapie (potem pozostaje płukanie, tutaj akurat bez odwirowania).

    To ile miałbym ustawić 2h opóźnienia? A gdy włączę "pranie codzienne" co
    trwa 1:04, to po 2h od zakończenia prania się wyłączy pralka? :-D

    W swoim sterowaniu ładowania akumulatora lub powiadomieniu o otwartej
    altanie, akceptowałbyś takie opóźnienia?

    Warunek (który by najwyraźniej wystarczył):
    "Od 5 minut odczyt z czujnika wynosi 0" - reakcja

    O temperaturę pytałem:
    "Odczyt z czujnika większy/mniejszy od poprzedniego odczytu" -> reakcja

    Tak obiektywnie, nie oceniając teraz żadnej platformy - te warunki
    wydają Ci się jakieś z kosmosu?

    > "Ja bym to badał" (Kaczak)...znaczy, naprawiłbym sobie ?

    A jak? Kiedyś tu na grupie, napisali że "cewka piszczy". Nie jestem
    elektronikiem, nie lutuje oporników na układach PCB bo się na tym nie znam.

    > Moja też ma dotykowe ale po skończeniu prania, robi się "ciemność" i nic nie
    piszczy. OK, jest "standby" ale źre tyle, że kosztuje mnie tyle samo co TV na
    "standby".

    No to Twoja to moja tyle, że przed gwarancją. A jak minęły 24 m-c to
    magicznie zaczęła popiskiwać gdy jest "wyłączona" (Samsung). Dlatego
    kiedyś nie wyjmowałem wtyczki, teraz po skończonym praniu wyjmuje wtyczkę.

    Gdy się chociażby zaświeci panel, to przestaje popiskiwać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz