  • Data: 2023-11-13 22:34:59
    Temat: Re: Jaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo tak jest w kodzie Frącza?
    >
    > https://forum.supla.org/viewtopic.php?p=166058#p1660
    58

    > :-)

    Nadal nie rozumiesz, że możesz to uwarunkować. Kurwa...i masz do tego
    _specjalnie_ stworzone *POLE*. To tak jakbyś specjalnie klikał w dusik i
    pluł na producenta, że nie zrobił blokady przed nieskończonym naciskaniem :)

    > Niech przemówią czyny. Ja nic nie zmienię, zgłosiłem i poczekam aż Frącz
    > poprawi na "moją logikę" :-)

    Twoja logika jest zła z założenia. Tak ma właśnie być a Ty się musisz
    jeszcze czegoś nauczyć :)

    > Na alle są właśnie setki Tuya tego -
    > https://allegro.pl/listing?string=watomierz%20wifi

    Na pomiar napięcia DC 3, 12, 24V/dowolnie? Gdzie? Pokaż.

    > Wyzwanie to znaleźć coś innego systemu :-P

    Żaden problem zaorać to innym systemem :]

    > Ale się tego duplikowania scen uczepiłeś, mimo że ani razu nie byłem
    > przeciw. Czyli co, dwie sceny, w jednej {{ > 20 }} to rośnie, w drugiej
    > {{ < 19 }} to maleje? Latem czy zimą? To może oddzielne sceny na lato i
    > zimę? A da się jeszcze piątą scenę co będzie sama przełączać które dwie
    > z poprzednich czterech mają być aktywne w danej porze roku?

    Rozjaśnij. Co ma lato do zimy...albo inaczej. Napisz co chcesz otrzymać
    w wyniku, to Ci rozpiszę warunki :)

    > Paradoks w tym, że mając już jakieś doświadczenie z suplą jestem
    > przekonany że powinno się dać łatwiej i próbuję tego dowieść zgłaszając
    > moim zdaniem usterki, a Ty próbujesz usilnie pokazać że się nie da.

    Przecież to nie ja mam problem. Dla mnie łatwiej "od ręki" napisać w
    kilka minut z tego co jest. To nie ja mam problem :P i u mnie zawsze działa.

    > Który z Nas, gra tutaj w obronie supli a który w ataku? :-P

    Ty grasz w ataku. Cały czas podtrzymuję, że to co obecnie jest, działa u
    mnie w 100% i nie widzę nawet promila, że czegoś mi brakuje.

    > Mam nadzieję że to ironia ;-)

    Niekoniecznie. To właśnie roszczeniowa postawa z Twojej strony. Dla mnie
    nie jest problemem 1 minuta na powielenie sceny. Nie robię tego
    codziennie przez 8 godzin. Za chwilę napiszesz, że brakuje +Guzika w
    dowolnym obszarze, "Utwórz nową scenę" u mnie na klawiaturze mam taki
    dusik i jest to F5 :] Zawsze w tym samym miejscu :D

    > No tak, w takiej wersji "prostej". Ja bym założył np. że gdy sprawdzi
    > ponownie po 5 min i będzie 0W, to nie dlatego że pralka skończyła prać,
    > tylko dlatego że akurat "wstrzelimy" się w kolejny postój między
    > obrotami bębna.

    To Twoim zadaniem, jest sprawdzić i dobrać 6,7,8 minut. Dokładnie tyle,
    żeby nie było błędu. Znów chcesz zwalić odpowiedzialność na "kogoś" a
    nie na siebie. Zaiste, często spotykana postawa u młodych, znaczy
    bourned po 1983 :)

    > Nie można wszystkie w życiu sprowadzać do stanu 0 lub 1 ;-)

    No nie, dlatego czasem trzeba mieć 2 i 3 w zapasie :)

    > Moja ma włącznik na ekranie dotykowym więc siłą rzeczy coś tam musi
    > pobierać. A że dopiero po gwarancji zaczęła piszczeć nieobciążona...

    "Ja bym to badał" (Kaczak)...znaczy, naprawiłbym sobie :)

    Moja też ma dotykowe ale po skończeniu prania, robi się "ciemność" i nic
    nie piszczy. OK, jest "standby" ale źre tyle, że kosztuje mnie tyle samo
    co TV na "standby".

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>