  • Data: 2016-08-30 21:57:03
    Temat: Re: Jaki telewizor - DO JanuszKK
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-30 o 19:22, Kaktus pisze:
    > Użytkownik "JanuszKK" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To jest naziemna Neostrada czyli Orange. Kablówka zmieniona
    > na światłowód.
    > Przy kablówce i z telewizorem CRT było bez problemu.
    > Wystarczył rozgałęziacz sygnału do OTV i do karty TV
    > analogowej w komputerze.

    Bo sygnał analogowy nie ma zabezpieczzeń dlatrego mogłeś go
    rozdzielać prawie dowolnie. Przy hdmi nie jest to takie proste,
    sygnał jest kodowany a urządzenia 'gadają' ze sobą i ustalają
    parametry transmisji.

> [...]
    > byłoby dla mnie do przyjęcia odtwarzanie nagranego programu
    > nie na komputerze, a na tym samym telewizorze. Gorsze
    > rozwiązanie, ale lepsze takie niż żadne.
    > Wtedy byłby "tylko" problem przeniesienia nagrania z dysku
    > (przy dekoderze lub telewizorze) na inny nośnik.
    > Jak to wtedy zrobić?
    > Zaznaczę jeszcze, że nie chodzi o jakieś masowe nagrywanie
    > w super jakości. Po prostu czasami są nadawane jakieś programy,
    > głównie popularno-naukowe, do których chciałbym móc wrócić
    > później, bez pilnowania czy już zniknęły z dysku zapisywanego
    To nagrywaj analogowo, każdy nowy dekoder ma oprócz hdmi także scart
    tam masz RGB sygnał i SVHS, ten svhs możesz podać na wej analogowe
    karty kompa i nagrywać.

    > --------------------
    > I jeszcze jedno.
    > Wśród filtrów pozwalających zawęzić wybór poszukiwanego telewizora
    > na różnych stronach występuje m.in. Tuner telewizji cyfrowej
    > - naziemnej (DVB-T/T2)
    > - kablowej (DVB-C/C2)
    > - satelitarnej (DVB-S/S2)
    > - podwójny tuner
    > Czy w związku z zamiarem zakupu odbiornika TV DVB (pudełka)
    > powinienem wybrać telewizor wyposażony w tuner telewizji
    > cyfrowej naziemnej (DVB-T/T2)?
    Możesz kupić z obu dekoderami, wtedy na jednym penie usb nagrasz sobie
    wszystko ale wtedy musi ci ten TV obsługiwać kartę dostępową tego Orange
    i od tego bym zaczął czy w ogóle te karty chodzą z innymi dekoderami jak
    oryginalny a jak nie to kupić TV z tylko DVB naziemnej a dla orange
    traktować go jako monitor.

    --
    Pozdr

    Janusz_K