    From: jacek pozniak <j...@f...pl>
    Date: Wed, 04 Jan 2023 20:25:26 +0100
    Subject: Re: Jaki scalak do step-down małej mocy?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika

    Piotr Wyderski wrote:

    > No ale moduł może wyglądać np. tak:
    >
    > https://www.powerelectronictips.com/pol-buck-regulat
    or-modules-with-
    integrated-inductor-enable-space-efficient-designs/

    > To "element" czy "moduł"? A synchroniczny buck to kontroler, Cin, Cout,
    > cewka, kondensator do bootstrapu i ew. dzielnik do Vout. Też żadna
    > filozofia.
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    Ja nie potrzebuję cudów, potrzebuję zrobić to co opisałem na początku.

    Moje wymagania są raczej skromne.
    Nie znam się jakie scalaki są najlepsze do mojego zastosowania.

    Zapytałem, dostałem odpowiedź i takie kupiłem.

    A, że tanie; to bardzo dobrze, do tej pory takie podejście mi się sprawdza.

    Nie jest to do jednego egzemplarza, jak by miał kosztować 20zł to słabo
    raczej bo cały koszt wytworzenia tego urządzenia musi być w granicach
    100zł; tak abym na tym zarobił i miał na przyjemności.

    Z pomocą datasheeta zapewne uda się to uruchomić bo to 4, tanie elementy, na
    krzyż.
    Jak zacznie działać to zapomnę o temacie na kolejne lata.
    Jak nie, to będę drążył dalej.

    Pozdrawiam

    jp

    --