  • Data: 2019-09-14 13:46:16
    Temat: Re: Jaki miernik wybrać?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.09.2019 o 13:09, d...@g...com pisze:
    > Wydaje mi się że w serwisie liczy się czas i do serwisu takiego
    > miernika raczej bym nie polecił. Zanim ustawisz zakres, zapomnisz
    > co masz zmierzyć:) Być może trzeba się przyzwyczaić do obsługi tego miernika.
    > On jest bardziej jako małe kompaktowe nie wiadomo co, niż klasyczny miernik.
    > Mnie irytuje pomiar 3x sekundę i automatyka, jestem przyzwyczajony
    > do ręcznego ustawiania zakresów.
    >
    > To to ma jakąś kompensację rezystancji przewodów która działa...
    > jeszcze nie wiem jak:) Raz przy zwartych przewodach pokazuje 3 omy,
> [...]
    Przemyślałem temat biorąc pod uwagę Wasze rady.
    W sumie do serwisu nie muszę mieć miernika za 500 zł, który zniszczę za
    2 lata i będę przeżywać stratę. Dawno temu miałem miernik M890, który mi
    wystarczał i nawet go lubiłem. Teraz widzę takie w wersji G za niecałe
    60 zł. Jak padnie, to nie żal.
    Jak to mówił Alosza Awdiejew: jaka żona lepsza, ładna, czy brzydka?
    Okazuje się, że brzydka, bo lepiej się stara, raczej nie zdradzi, a jak
    odejdzie, to nie żal ;-)
    Jacek