    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?
    Date: Tue, 11 May 2010 11:24:09 +0200

    Dnia Tue, 11 May 2010 10:38:36 +0200, doom3 napisał(a):

    > Użytkownik "doom3" >
    > Myslac (po 2giej kawie) glebiej, byc moze te programy do testowania jakie
    > uzywales pokazuja RAID0 Volume a nie nazwe dysku poniewaz masz to podlaczone
    > do kontrolera SATA dzialajacego w trybie RAID a nie AHCI... ale z drugiej
    > strony, wynik 250 megabajtow/s ODCZYTU jest nie do osiagniecia na podanym
    > przez Ciebie dysku o ile w ogole jest to mozliwe nawet na najszybszych
    > magnetycznych dyskach.

    W międzyczasie któryś z kolegów zalecił mi inny program testujący. Oto
    wynik.

    http://img34.imageshack.us/img34/5807/testatto.jpg

    A co do limitów transferowych, to chyba Seagate ma na ten temat ciekawe
    prognozy. Otóż w ciągu roku średnia prędkość dysków HDD powinna przekroczyć
    możliwości transferu SATA 2. Chciałem przytoczyć link lecz nie mogę go
    teraz odszukać.