  • Data: 2010-05-11 10:35:34
    Temat: Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 May 2010 10:52:08 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Tych jeszcze nie miałem w łapkach.
    > A jaka jest temperatura ja go obciążysz (wszystkie jądra) tak na
    > godzinkę ?

    Nie mam bladego pojęcia gdyż nie jestem graczem. Najdłużesze okresy
    wykorzystania procesora w mojej pracy sięgają kilku minut. Nie wiem o ile
    wzrasta temperatura lecz radiator jest letni - poniżej potrzeby
    uruchomienia aktywnego chłodzenia.

    > Sugerujesz że za dwa lata będzie to popularna w sprzedaży karta
    > graficzna ?

    Sugeruję, że ma nadmiar mocy jak do zastosowań biurowych i to pewnie na
    lata do przodu :-)