  • Data: 2010-05-11 11:49:27
    Temat: Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?
    Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > marginalne znaczenie. Tu problemem była fragmentacja która systematycznie
    > robiła się
    > w bazie danych. Po prostu obiekty nadsyłają dość gęsto w czasie dane o
    > swoich

    ja ten problem z fragmentacją rozwiązałem w dość nietypowy sposób tworząc
    plik kontener truecrypt na dysku. W ten sposób powstał jeden plik który na
    dysku jest zdefragmentowany i raczej samoistnie nie przemieści się na inne
    miejsce. Dzięki temu baza siedzi upakowana w jedno miejsce i nie ma
    tendencji do rozrzucania się gdzie popadnie. Czas dostępu jest dużo lepszy
    mimo iż dodatkowo lekko obciążamy procesor szyfrowaniem.