  • Data: 2010-05-11 12:22:59
    Temat: Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 May 2010 20:00:03 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > wytrzyma taki dysk na zasilaniu bateryjnym. A pakowanie dysku SSD do
    > stacjonarnego komputera to faktycznie nie ma sensu.

    Nie chce mi się czytać całego wątku, bo mini wojenki odnośnie SSD już mi
    się znudziły, ale do tego muszę się odnieść.

    Pakowanie SSD do stacjonarnego kompa jak najbardziej ma sens. Mam desktopa,
    core2duo 3.2 GHz, 8 GB RAM, Raptor 10k obr. oraz laptopa, core2duo 2.2 GHz,
    4 GB RAM, SSD Vertex. Praca na laptopie jest o niebo przyjemniejsza niż na
    desktopie. Anand swego czasu napisał coś w stylu "SSD to najlepszy upgrade
    jaki można zrobić" i zdecydowanie się z tym zgadzam.

    t.

    --