  • Data: 2009-12-04 19:46:46
    Temat: Re: Jak to jest z AF w canonie 5d2 ?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Dez., 16:43, "Robert_J" <r...@w...pl> wrote:

    > I nabrałeś przekonania że ilość=jakość ;-)).

    nie nie nabralem. i nigdy tak nie sadzilem.
    ale przynajmniej mam ilosc , a co do jakosci to nie ma pewnosci - nikt
    jej nie ma.

    ty nie masz ani ilosci ani jakosci.

    > Ooo, chyba nadepnąłem na odcisk ;-))).

    > Ja robię zdjęcia dla przyjemności, dla siebie , ew. dla znajomych :-). Nie
    > potrzebuję dowartościowywać się wysyłając zdjęcia gdziekolwiek...

    ja tez
    a zanim zaczniesz komus rady dawac co ma robic to sie zastanow
    najpierw nad soba .
    bo duzo ci brakuje zeby mi dawac rady.

    > Zapewne Cię to ucieszy, Twoje obawy są w pełni uzasadnione ;-))). Ale też
    > nie czuję potrzeby usprawiedliwiania się przed Tobą i nikim innym z tego, co
    > myślę i twierdzę.

    nie ma takiej potrzeby , to nikogo nie interesuje , tylko piszesz bez
    sensu
    dokladnie takie peplanie dla peplania.

    zrob najpierw dobre zdjecie , pokaz je a potem zobaczymy na ile twoje
    porady sa kompetentne.

    obawiam sie ze nalezysz do tych , ktorzy w zyciu nie widzieli jeszcze
    ostrego zdjecia , a z tego co zrobia ciesza sie jak przyslowiowy glupi
    do sera.

    Nie obrażam nikogo, a raczej mówię kulturalnie to, co
    > myślę. Niestety Ty należysz chyba do odób, którzy każdego kto uważa inaczej
    > traktują jak wroga ;-))). Ale to na szczęście nie mój problem....

    > Wiesz co to jest hipokryzja? Jeśli wiesz to powiedz mi w którym momencie
    > zauważasz moją hipokryzję w tym wątku ;-))

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Hipokryzja

    chlopie , zrob najpierw pare dobrych zdjec , spojrz na swoje prace
    krytycznie , pokaz innym a pozniej dawaj rady.

    Czyli najpierw sam sie do tej rady dostosuj , ktora dajesz innym - to
    jest wlasnie hipokryzja , jesli nie rozumiesz sensu tego slowa.