  • Data: 2009-12-04 20:00:37
    Temat: Re: Jak to jest z AF w canonie 5d2 ?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Dez., 18:30, Jester <j...@t...net.pl> wrote:

    > Dziecko powiadasz... To czemu się nie stosujesz do tych zasad? Nie
    > dorosłeś jeszcze czy jesteś ponad jakieś tam regułki? Nie żebym był
    > specjalnie ciekaw ale jak mam traktować poważnie elaboraty, które nie
    > dość, że są nudne, mało kogo obchodzą to jeszcze pisane z błędami?

    > Ty serio się łudzisz, że twój przecinek jest powodem czyjejś rozterki?
    > To ci zazdroszczę.

    o co ci chodzi ?
    nie masz nic ciekawszego do powiedzienia.

    zastanow sie najpoierw co chcesz powiedziec , zbierz mysli do kupy i
    napisz - tak zeby sens byl widoczny.

    zobacz w jakim stanie sa widoczne texty z niektorych postow

    cytat:

    O ironio czasami trudno si nie zgodzi z takim tokiem my lenia - jednak
    trzeba
    mie wiadomo , e to nie liga zkruka, etc.
    Jeden problem pozostaje: kompakt w wi kszo ci ko cio w odpada.
    Ostatnio przez przypadek wzi em na lub (jako go ciu ;)) LX-3

    koniec cytatu.

    brakuje w co drugim, trzecim slowie jakiejs literki.
    czy sie o to przypieprzam ?

    W moich textach brakuje kreseczek i ogonkow nad / pod literkami -
    nikomu to nie przeszkadza !
    A przeszkadza , ze stosuje spacjie przed przecinkiem !!

    Ludzieee !!! jakas stara pierdola po okresie przejsciowym czyli po
    okresie aktywnoscui sexualnej przypiepsza sie ze robie spacje !!
    Przeciez nikt normalny z jajami o czyms takim by nie pomyslal.

    Czyta sie blokami , nie maja znaczenia literowki - to sie rozumie ,
    nawet jesli przestawi sie sylaby tekst jest zrozumialy i normalnie
    czytelny.
    A tu jakas namolna pierdola przypiepsza sie o przecinek !! ha , ha ,
    ha.

    A dlaczego ? - napisalem , raz ze przekwitl a dwa ze w temacie
    fotografii , dokladniekj ostrosci nie ma nic do powiedzenia.

    Ale jaja . Rzeczywiscie fotografia cyfrowa jest dla namolnych
    pierdol , analog za trudny.