eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak sterowac silnik asynchroniczne ?Re: Jak sterowac silnik asynchroniczne ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.
    com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!
    newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01
    .news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 08 Nov 2010 16:17:30 +0100
    From: Elektrolot <e...@N...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak sterowac silnik asynchroniczne ?
    References: <ib6rf2$gqd$1@news.mm.pl> <4cd6f482$0$22805$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <ib6v6n$2h41$1@news.mm.pl>
    <4...@4...com> <ib7030$2v3v$1@news.mm.pl>
    <ib710s$aha$1@news.onet.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4cd7270f$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4cd80e73$0$21002$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4cd80e73$0$21002$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 101108-0, 2010-11-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 9
    Message-ID: <4cd81491$0$27030$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.225.1
    X-Trace: 1289229457 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27030 79.191.225.1:64344
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:598844
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-08 15:51, "Dariusz K. Ładziak" pisze:
    > Te najporządniejsze nie maja nawet prostownika tylko kluczowanie bezpośrednio z
    prądu przemiennego -
    > daje to możliwość oddawania energii przy hamowaniu silnika.

    "Kluczując" bezpośrednio napięcie przemienne to można co najwyżej zrobić
    cyklokonwertor.
    Te które mają możliwość zwrotu do sieci też mają prostowniki tylko, że sterowane.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: