eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaJak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
    Date: Tue, 09 Feb 2010 15:01:44 +0100
    Organization: male zet
    Lines: 34
    Message-ID: <hkro8i$ka8$1@news.interia.pl>
    References: <hkq1ss$mqf$1@inews.gazeta.pl> <hkqe0g$46s$1@news.interia.pl>
    <4...@4...com>
    Reply-To: z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com
    NNTP-Posting-Host: apn-95-40-185-204.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1265722450 20808 95.40.185.204 (9 Feb 2010 13:34:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2010 13:34:10 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4...@4...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100104
    SeaMonkey/2.0.2
    X-Authenticated-User: zyga % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:26030
    [ ukryj nagłówki ]


    >>> Np. Merc klasy C i E chwali się adaptacyjnym samo-nastawianiem w czasie
    >>> rzeczywistym siły tłumienia amorków w zależności od nawierzchni, skąta
    >>> skrętu prędkości itd.
    >>>
    >>> W S-sie robi to pneumatycznie to jeszcze sobie mogę wyobrazić, a jak to
    >>> jest robione w zwykłym zawieszeniu np. współczesnych klas C i E ? Chodzi
    >>> mi o samą mechaniczną realizację w amortyzatorach ?
    >>
    >> Jak sobie wyobrażasz czysto mechaniczne rozwiązanie?
    >
    > Skoro regualcja tylko tlumienia, to po prostu regulowany zaworek.
    > Sterowany elektronika, ale w amortyzatorze tylko jakas regulowana
    > iglica czy cos takiego.
    >
    >> Jest jeszcze rozwiązanie z cieczą magnetoreologiczną, nie wiem, czy
    >> Mercedes stosuje - to jest przyszłość.
    >
    > Nie wiem czy zdazy dozyc tej przyszlosci.
    > Bose juz ma system aktywnego zawieszenia, i to jest przyszlosc

    Bose nie przejdzie.

    > http://www.bose.com/controller?event=VIEW_STATIC_PAG
    E_EVENT&url=/learning/project_sound/bose_suspension.
    jsp

    Czytałem jakiś czas temu o tym.

    Z tego co pamiętam system zawieszenia z cieczami magnetoreologicznymi
    stosuje Audi i Cadillac albo Chrysler.
    Pracowało nad tym też Ferrari.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: