  • Data: 2020-03-22 13:39:59
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 08:54:12 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Tak a propos nie robienia testów nawet poddanych kwarantannie:
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,258
    10240,glogow-mezczyzna-objety-kwarantanna-zmarl-w-mi
    eszkaniu-starosta.html#a=15&c=163&t=14&g=x&s=BoxNews
    MT

    Ale jak "powracajacy z zagranicy", to wirusa mogl podlapac w ostatniej
    chwili, i wczesny test jest bezcelowy.
    Trzeba/warto poczekac na goraczke.

    Ten z Glogowa ... albo mu zle wytlumaczyli, gdzie ma dzwonic w razie
    goraczki, albo policjanci troche zawiedli ... a moze faktycznie zmarl
    na cos innego ?

    J.