  • Data: 2020-03-22 14:04:15
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >To teraz zmien dane i brnij >dalej w swoje sugestie.
    >Innymi słowy: co ci teraz >wychodzi z danych?

    Manipulujesz czy znowu czytasz bez zrozumienia?
    Przytoczyłeś mój cytat gdzie błąd zrobiłem i się do tego przyznałem. Ale niżej już
    bez błędu było a się nie odniosłeś.
    To kolejny raz:
    Niemcy 200tys testów wykonali. Polacy ponoć 10tys.
    Liczbę ludności Niemiec i Polski znasz.
    Liczbę zakażonych u nas i u Niemców znajdziesz. Liczbę zgonów też.
    Napisz co tam Tobie wyszło jak te dane przeanalizowałeś.