  • Data: 2015-02-20 09:08:19
    Temat: Re: Jak polutować baterię
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zachariasz Dorożyński pisze:

    > Jest wielce prawdopodobne ze teraz blaszki do baterii płaskiej ( tak się kiedyś na
    nią mówiło)robi się ze stali nierdzewnej. Gówniana stal nierdzewna jest sporo tańsza
    od mosiężnej. Twoje obawy co do przegrzania ogniwa pozbawione są w takim przypadku
    sensu. Nie ma możliwości żeby przegrzać ogniwo lutując blaszkę 2 centymetry od niego.
    Stale nierdzewne mają tak marny współczynnik przewodzenia ciepła że możliwość
    przegrzania przez lutowanie blaszki nie istnieje. Rada żeby zgrzewać według mnie jest
    głupia albo nie wiesz na co odpisujesz.

    Życzę powodzenia w lutowaniu wysokochromowej nierdzewki na kalafonię...

    ==
    Darek