  • Data: 2012-06-24 14:13:29
    Temat: Re: Jak naprawić uszkodzony czujnik rowerowy.
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.06.2012 20:47, Maru pisze:
    > Witam, uszkodził mi się czujnik od prędkościomierza rowerowego. Dioda (o
    > ile tak się nazywa, choć pewnie prędzej jako czujnik Halla) jest
    > roztrzaskana, nie mam pojęcia czego mam szukać, żeby wymienić uszkodzony
    > element.
    > Z góry dzięki za pomoc.

    W moim liczniku na pewno jest to konktrakton - szklana rurka, a w niej
    dwa styki. Nie powinno to być drogie. Jakby co - kiedyś bez problemu
    kupiłem w rowerowym podstawkę do licznika wraz z kabelkiem, czujnikiem i
    magnesem - po kradzieży roweru został mi wtedy sam licznik, a
    marketowych za 10zł wówczas nie było ;). Ale to się opłacać może tylko,
    jeśli masz jakiś wypasiony, firmowy licznik i żal Ci się go pozbywać. W
    przeciwnym wypadku najłatwiej kupić nowy cały licznik :).

    Konop