    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak kompensować światła nocne?
    Date: Sun, 22 Dec 2013 20:34:57 +0100
    <l8sr5s$bjb$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <l8vfl6$uru$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <l91jpp$rpq$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <l925bm$eft$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <l9420c$ecj$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <l96smp$8eu$1@node1.news.atman.pl>

    Marek <p...@s...com> writes:

    > Tak, wiem o tym, lecz miałem z tym kłopot techniczny. Ale ... sobie
    > poradziłem. Zobacz, jakie kolory dało się odzyskać pomimo oświetlenia
    > sodowego w przeważającej ilości. Zastosowałem DxO zamiast ACR ze
    > względu na zdolność tej aplikacji do ochrony nasyconych kolorów. Udało
    > mi się wzmocnić słabe składowe widma. Wykonałem landscape aby było
    > widać ceglany budynek po prawej.
    >
    > http://img809.imageshack.us/img809/5105/x8ty.jpg

    Ale tu jest różnorodne oświetlenie, chociaż podejrzewam że np. tablica
    w lewym dolnym rogu jest naprawdę dużo ciemniejsza od latarni.
    Korzystne byłoby poprawienie kolorów obszarami (oświetlanymi przez różne
    źródła światła). Oczywiście tam gdzie informacji nie ma to jej nie
    będzie, ale efekt nie będzie raził zimnym, niebieskim światłem.
    --
    Krzysztof Hałasa