  • 111. Data: 2010-11-03 13:14:43
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    news:iaqto9.5v0.0@poczta.onet.pl...
    > Wydaje Ci się bo nie zdajesz sobie sprawy z tego jakie występują
    > tam siły i naprężenia i jak wpływają na wzajemną pracę i uginanie
    > się tych podzespołów... Heblem nie masz szans wywołać podobnych
    > efektów co pedałem hamulca hydraulicznego ze wspomaganiem.

    Ta, MarcinJM nie zdaje sobie sprawy z tego co się dzieje w samochodzie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 112. Data: 2010-11-03 13:18:17
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Twierdzisz, że to niemożliwe na podstawie czego?
    > Bo sam nigdy nie widziałeś?

    Jeżeli to miało miejsce to tylko i wyłącznie u Pszemola. Nikt inny, a
    pytałem mejlem dzisiaj wszystkich znajomych, nie miał takiej akcji. Zakres
    poszukiwań do 10 lat wstecz. Poprosimy zdjęcia.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 113. Data: 2010-11-03 14:14:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Jeżeli to miało miejsce to tylko i wyłącznie u Pszemola. Nikt inny, a
    > pytałem mejlem dzisiaj wszystkich znajomych, nie miał takiej akcji.
    > Zakres poszukiwań do 10 lat wstecz. Poprosimy zdjęcia.

    A co oferujesz w zamian za te edukacyjne zdjęcia?

  • 114. Data: 2010-11-03 14:44:11
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > A co oferujesz w zamian za te edukacyjne zdjęcia?

    Dokończenie suplementu twoich mądrości z możliwością wrzucenia na
    rapidshare.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 115. Data: 2010-11-03 15:16:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Fadeing. Google-> hamulce+fadeing. To jest wyjaśnienie w jakie sposób
    > lepiej wentylowane tarcze mają rzeczywisty wpływ na drogę hamowania
    > samochodu.

    Wentylowane tarcze to nie to samo co tarcze dodatkowo przewiercane...
    Mylisz pojęcia. W mojej Hondzie Accord mam z przodu tarcze wentylowane
    i gładkie, bez przewierceń ani frezowań. Z tyłu mam tarcze niewentylowane.
    Angielskie pojęcia to odpowiednio: "ventilated rotor" i "cross-drilled
    rotor".
    Dwie różne rzeczy.

  • 116. Data: 2010-11-03 15:27:03
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > i gładkie, bez przewierceń ani frezowań. Z tyłu mam tarcze niewentylowane.
    > Angielskie pojęcia to odpowiednio: "ventilated rotor" i "cross-drilled

    Naprawde jesteś definicją debila technicznego łącznie ze spełnieniem wymogu
    o tym żeby zabierać głos w sprawach o których nie masz elementarnego
    pojęcia.

    Praktycznie _każda_ tarcza gładka, montowana z przodu, jest wentylowana w
    znakomitej większosci samochodów i POMIMO tego są one dodatkowo nacinane i
    wiercone żeby JESZCZE LEPIEJ pozbywać się gazów, które powstają w czasie
    hamowania. Takie tarcze mniej się grzeją a skoro mniej sie grzeją to jest
    mniej gazów, które jest łatwiej odprowadzić zatem skuteczność hamowania
    spada WOLNIEJ w stosunku do tarcz bez dodatkowej wentylacji.

    Z każdym kolejnym twoim postem jestem przekonany, że w tej Hondzie założyłes
    tarcze na lewą stronę.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 117. Data: 2010-11-03 19:10:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-03 09:50, kml pisze:

    > Berlingo, nowy model, samochód nie ma 40kkm przy zmianie opon
    > sprawdzałem tarcze i zarówno przód jak i tył miały zajebisty rant.
    > Właściciel twierdził, że sprawdzał i wszyscy narzekają, że TTTM. 40kkm i
    > całośc do wymiany :| Klocki wyglądały dużo lepiej niż tarcze.

    TTTM - w 308 jest podobnie. Ale za to hamulce jak brzytwy ;>

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 118. Data: 2010-11-03 19:40:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message
    > Naprawde jesteś definicją debila technicznego [...]

    A ja widzę, że Twoi rodzice Cię mocno zaniedbali
    pod względem kultury i dobrego wychowania...
    Wstyd.

  • 119. Data: 2010-11-03 19:46:52
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał

    > A jakaż to jest różnica w materiale między np. Brembo 08.5085.14 a
    > 08.5085.75 ?
    > W katalogu się nie chwalą.

    Nie mam pojęcia. A dlaczego mieliby się tym chwalić? Jakie ma to znaczenie
    dla normalnego użytkownika?

    > No to jeszcze wyjaśnij skąd się bierze dźwięk nawet przy lekkim hamowaniu
    > na nacinanej tarczy.

    Skąd się bierze dźwięk przy hamowaniu w samochodzie? Trudno zgadnąć, może od
    skrzypiącej kanapy, kiepskiego zestawu audio, sztucznej szczęki kierowcy lub
    zalęgniętej myszy w drzwiach? Może także pochodzić od trących o siebie tarcz
    i klocków, ale to najmniej prawdopodobna hipoteza z wymienionych.

    Zbigniew Kordan

  • 120. Data: 2010-11-03 19:49:37
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Czyli twierdzisz, ze takie same klocki których używałem z seryjnymi
    > tarczami, a potem z Mikodą GT były wykonane z różnych materiałów? Kolejny
    > usenetowy teoretyk...

    Nie wiem jakich używałeś klocków Mistrzu. No ale skoro pozwoliłeś sobie na
    rozrzutność zakupienia technologicznie zaawansowanych produktów topowej
    firmy Mikoda, to widać, że Twoje wywody mają silne podstawy.

    Zbigniew Kordan