  • 1. Data: 2010-11-01 09:52:25
    Temat: Olej dolano do plynu wspomagania
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    Pozyczylem auto, i pewnien mlodzieniec
    zamiast dolac olej do silnika
    to doal 4 nakretki do zbiorniczka wspomagania

    pomylil sie choc nie wiem jak to mozliwe bylo

    jaki moze byc efekt, narazie nic sie nie dzieje, czy trzeba
    plyn wspomagania wymienic?

    dzieki pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-01 09:52:58
    Temat: Re: Olej dolano do plynu wspomagania
    Od: "amir" <a...@g...pl>

> [...]
    >
    > pomylil sie choc nie wiem jak to mozliwe bylo
    >
    > jaki moze byc efekt, narazie nic sie nie dzieje, czy trzeba

    auto to ford transit 92rok

  • 3. Data: 2010-11-01 10:03:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 1 Nov 2010 09:52:25 +0100, amir wrote:
    >jaki moze byc efekt, narazie nic sie nie dzieje, czy trzeba
    >plyn wspomagania wymienic?

    Ja bym zmienil. Cholera wie z czego jest oryginalny plyn i jak
    uszczelki zareaguja na zwykly olej - ale chcesz ryzykowac maglownice
    za cene butelki plynu ?

    Tylko popatrzec jak to zrobic zeby mozliwie caly wymienic - moze na
    dwa razy ?

    J.

  • 4. Data: 2010-11-01 10:33:13
    Od: "Maciek" <m...@g...pl>

    >Ja bym zmienil. Cholera wie z czego jest oryginalny plyn i jak
    >uszczelki zareaguja na zwykly olej - ale chcesz ryzykowac maglownice
    >za cene butelki plynu ?

    Ten niewiadomy plyn to olej do skrzyn biegow automatycznych (w starym
    escorcie mialem wymiane na ELFa czerwonego).
    Osobiscie to bym to olal, 4 nakretki to niewiele, pewnie ladnie sie juz
    wymieszaly.

    Maciek

  • 5. Data: 2010-11-01 11:54:24
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-01 09:52, amir pisze:
> [...]
    >
    > pomylil sie choc nie wiem jak to mozliwe bylo
    >
    > jaki moze byc efekt, narazie nic sie nie dzieje, czy trzeba plyn

    Jesli tylko taka ilosc to olac.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2010-11-01 13:26:10
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci grup
    com...

> [...]
    > za cene butelki plynu ?
    >
    > Tylko popatrzec jak to zrobic zeby mozliwie caly wymienic - moze na

    FORD TRANSIT z 92 roku czlowieku ! Ty chyba nie jezdziles bez plynu do
    wspomagania albo na przepracowanym hipolu! W tym samochodzie jak nalejesz
    ludwika to bedzie pracowalo i g... mu bedzie, maglownicy zreszta tez.

  • 7. Data: 2010-11-01 14:07:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 1 Nov 2010 13:26:10 +0100, emes wrote:
> [...]
    >wspomagania albo na przepracowanym hipolu! W tym samochodzie jak nalejesz
    >ludwika to bedzie pracowalo i g... mu bedzie, maglownicy zreszta tez.

    Ja tam wiem ze gumie weglowodory szkodza, ale olejoodpornej nie.
    A uszczelki zapewne sa z gumy.
    Tylko pytanie czy olejoodpornej czy nie ..

    J.

  • 8. Data: 2010-11-02 11:55:30
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-11-01 14:07, J.F. pisze:

    > Ja tam wiem ze gumie weglowodory szkodza, ale olejoodpornej nie.
    > A uszczelki zapewne sa z gumy.
    > Tylko pytanie czy olejoodpornej czy nie ..

    skoro normalnie leje się tam olej to raczej są odporne. chyba że bestie są tak mądre,
    że
    odrózniają ATF od oleju silnikowego...