  • 1. Data: 2010-11-01 16:40:23
    Temat: [NTG] BMW z Orange
    Od: z <z...@g...pl>

    W zasadzie NTG ale niech wieść się niesie bo dużo ludzi płaci ten
    podatek od głupoty
    http://wprost.pl/ar/167515/jak-wygrywac-konkursy/

    A na potwierdzenie:
    9

  • 2. Data: 2010-11-01 18:40:32
    Temat: Re: [NTG] BMW z Orange
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-01 16:40, z pisze:
    > W zasadzie NTG ale niech wieść się niesie bo dużo ludzi płaci ten
    > podatek od głupoty
    > http://wprost.pl/ar/167515/jak-wygrywac-konkursy/

    Konkurs z założenia jest jakimiś tam zawodami i wygrywa ten z
    uczestników który zrobi coś tam najlepiej, nazbiera najwięcej punktów
    czy zrobi coś najszybciej ten wygra.

    Jeżeli ktoś liczy że będąc zieloniutkim wygra taki konkurs to chyba musi
    mieć coś z głową.

    I to niezależnie czy chodzi o konkurs pianistyczny, bieg maratoński czy
    taki konkurs SMS-owy.

    Jak do wygrania jest samochód za 100 tys., a wygra ten co wyśle
    najwięcej SMS-ów to jasne jest że wypadałoby wysłać tych SMS-ów minimum
    za kilkadziesiąt tysięcy zł, stawiałbym gdzieś na okolice 90tys.
    A jak ktoś wysłał za 1000zł i liczy że za to dostanie samochód za 100x
    więcej, no to gratuluję mu dobrego samopoczucia.
    Trochę tak jakby ktoś kto nigdy w życiu nie przebiegł kilometra nagle
    się napalił na start w maratonie, no bo jest Mercedes do wygrania.

    Jak ktoś chce mieć szansę na nagrodę przy małym wkładzie własnym to są
    loterie, np. lotto. Tam się kupuje los albo skreśla numerki i zostaje
    (pomijając małe nielosowe szczegóły) rachunek prawdopodobieństwa.
    Ktoś kto włożył 10x więcej pieniędzy ma tam 10x większą szansę na
    wygraną, czyli stopa zwrotu mu się nie zmienia.

  • 3. Data: 2010-11-01 18:43:11
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Tomasz Pyra wrote:
    > Trochę tak jakby ktoś kto nigdy w życiu nie przebiegł kilometra nagle
    > się napalił na start w maratonie, no bo jest Mercedes do wygrania.

    Nie Mercedes, a mercedes.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-11-01 19:20:33
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2010-11-01 20:02, z pisze:

    > Przekaz z reklamy jest jednak inny
    > "wystarczy jeden sms" :-)

    Otóż to. Nikt nie informuje, że wygrywa ten który wyśle najwięcej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 5. Data: 2010-11-01 20:02:39
    Od: z <...@...pl>

    On 01.11.2010 18:40, Tomasz Pyra wrote:

    > Konkurs z założenia jest jakimiś tam zawodami i wygrywa ten z
    > uczestników który zrobi coś tam najlepiej, nazbiera najwięcej punktów
> [...]

    co sugerowałoby loterię a na loterię to już trzeba mieć zgodę ministra
    finansów.
    Narobiło się tych konkursów jak mrówków :-)
    Może wiedza o "zawodowcach" zgarniających wszystko co się da sprawi że
    będzie tego mniej.

    PS. Przychodzi do mnie syn i pyta czy jestem abonentem plusa bo Pan
    Kornacki chce mi dać passata :-/

  • 6. Data: 2010-11-01 20:16:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 01 Nov 2010 19:20:33 +0100, Mumin wrote:
    >Otóż to. Nikt nie informuje, że wygrywa ten który wyśle najwięcej.

    Panowie, a moze byscie przeczytali regulamin ?
    http://www.bmw.orange.pl/zasady.html

    To jest loteria. Mozna bylo wyslac jednego SMS i wygrac.
    Przynajmniej tak sie wydaje, bo na liscie zwyciezcow 11 osob z Gorzowa
    i 10 z Bialej Podlaskiej .. cos tu smierdzi :-)

    Choc tam jacys zawodowi gracze .. czy Orange organizowalo jakies inne
    konkursy z cennymi nagrodami ? Bo mozna sie bylo niezle oblowic na
    doladowaniach i poleceniach.

    A moze brakuje juz w kraju naiwnych i wystarczylo sypnac groszem zeby
    miec 90% losow ? Watpie, bo tym razem organizator dzialal bardzo
    sugestywnie, a wrecz oszukiwal naiwnych i naciagal na dodatkowe SMS.

    J.

  • 7. Data: 2010-11-01 22:08:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-01 20:16, J.F. pisze:

    > Panowie, a moze byscie przeczytali regulamin ?
    > http://www.bmw.orange.pl/zasady.html

    Ale w artykule była mowa o konkursie "100 mercedesów od Ery".
    O BMW pisał tylko "z" w temacie.

    W artykule też znalazła się wzmianka o BMW od Orange:
    "Loteria to jedyny uczciwy sposób na zorganizowanie promocji dla
    klientów. Inaczej główne nagrody padną łupem doskonale znanej nam
    garstki osób - mówi Wilhelm Rożewski z EL2. Właśnie dlatego loterię, a
    nie kwiz, zdecydowało się zorganizować Orange. Swoich klientów kusi
    właśnie 150 autami marki BMW."

    Bo w przypadku BMW z Orange jestem przekonany że żadnym systemem się
    tego nie ugryzie, bo nawet inwestując w SMS-y równowartość nagrody,
    nadal szansa na jej uzyskanie będzie stosunkowo niska, na pewno mniejsza
    niż 1.
    Tu zawsze można kombinować np. w punkcie sprzedającym aktywacje podając
    swój numer telefonu jako osoby polecającej jeżeli klient nie zażyczy
    sobie podania innego.
    Coś jak z wszelkimi konkursami w zbieranie kapsli czy nakrętek, gdzie
    nagrody zgarniają pewnie głównie barmani :)

  • 8. Data: 2010-11-01 22:41:20
    Od: "Tomek-N" <n...@i...pl>

  • 9. Data: 2010-11-01 22:52:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-01 22:41, Tomek-N pisze:
    > http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5789347

    Z regulaminu wynika że nie da się do tej loterii podejść systemem.

    Zostają takie możliwości, że albo są jeszcze jakieś możliwości powiedzmy
    nieopisane w regulaminie, albo tak jak pisałem - ktoś z dojściem do
    dużych możliwości zdobywania punktów premiowych.

    Podejrzewałbym tu kogoś kto sprzedaje pre-paidy i aktywacje, wystarczy
    że pracuje w salonie - mając wielu klientów którzy zawierają umowy, ma
    możliwość podania siebie jako osoby polecającej.
    Być może nawet za zgodą tego klienta.

  • 10. Data: 2010-11-01 22:57:13
    Od: z <z...@g...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > że pracuje w salonie - mając wielu klientów którzy zawierają umowy, ma
    > możliwość podania siebie jako osoby polecającej.

    To znaczy że jest jeszcze gorzej. Może prokurator?
    Podejrzenie przecież widać jak na dłoni.