eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak długo tarcze hamulcowe?Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Date: Wed, 3 Nov 2010 09:16:47 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <i...@p...onet.pl>
    References: <i...@p...onet.pl> <4ccefed3$1@news.home.net.pl>
    <ian6g5$dag$1@mx1.internetia.pl> <ian6g0$f2a$2@inews.gazeta.pl>
    <4ccf1dd2$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
    <ian73u$h6e$1@inews.gazeta.pl> <ian7fb$iuv$1@mx1.internetia.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <ian9dh$thm$1@mx1.internetia.pl>
    <4ccf2c12$1@news.home.net.pl>
    <4ccf6a4c$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    <iap37q$inv$1@inews.gazeta.pl>
    <4cd0759d$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
    <iapt4r$lq8$1@inews.gazeta.pl>
    <4cd0784b$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cd0a32b$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
    <iaquj4$msv$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-247-242.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1288793676 9895 76.223.247.242 (3 Nov 2010 14:14:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Nov 2010 14:14:36 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <iaquj4$msv$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2322698
    [ ukryj nagłówki ]

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message
    news:iaquj4$msv$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    > news:iapqp3.6o8.0@poczta.onet.pl...
    >
    >> Na siłę szukasz uzasadnienia dla swojego wyboru? :-)
    >> Jeśli Cię to uszczęśliwi, to jest jakaś tam szansa, że Twoje hamulce
    >> lepiej będą hamować przez cały czas do następnej zmiany przez to
    >> że klocek jest ciągle szlifowany i czysty. Ale czy to wpłynie na Twoją
    >> całkowitą drogę hamowania? Zwłaszcza w zimie? Nie sądzę...
    >> A przecież tylko to się liczy aby droga hamowania była ograniczana
    >> przyczepnością opony do asfaltu a nie siłą działania hamulców...
    >> Jeśli tradycyjne hamulce z gładkimi tarczami umożliwiają Ci
    >> zablokowanie kół i aktywację ABSu to nie ma czego tu poprawiać
    >> bo w tym momencie polepszanie hamulców nic Ci nie da w sensie
    >> skrócenia drogi hamowania.
    >
    > Fadeing. Google-> hamulce+fadeing. To jest wyjaśnienie w jakie sposób
    > lepiej wentylowane tarcze mają rzeczywisty wpływ na drogę hamowania
    > samochodu.

    Wentylowane tarcze to nie to samo co tarcze dodatkowo przewiercane...
    Mylisz pojęcia. W mojej Hondzie Accord mam z przodu tarcze wentylowane
    i gładkie, bez przewierceń ani frezowań. Z tyłu mam tarcze niewentylowane.
    Angielskie pojęcia to odpowiednio: "ventilated rotor" i "cross-drilled
    rotor".
    Dwie różne rzeczy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: