-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "kml" <A...@g...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
Date: Wed, 3 Nov 2010 15:27:03 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 29
Message-ID: <iarrfn$1iv$1@inews.gazeta.pl>
References: <i...@p...onet.pl> <4ccefed3$1@news.home.net.pl>
<ian6g5$dag$1@mx1.internetia.pl> <ian6g0$f2a$2@inews.gazeta.pl>
<4ccf1dd2$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
<ian73u$h6e$1@inews.gazeta.pl> <ian7fb$iuv$1@mx1.internetia.pl>
<4...@n...home.net.pl> <ian9dh$thm$1@mx1.internetia.pl>
<4ccf2c12$1@news.home.net.pl>
<4ccf6a4c$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
<iap37q$inv$1@inews.gazeta.pl>
<4cd0759d$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<iapt4r$lq8$1@inews.gazeta.pl>
<4cd0784b$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<4cd0a32b$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
<iaquj4$msv$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 10-dzi-8.acn.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1288794423 1631 62.121.99.10 (3 Nov 2010 14:27:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Nov 2010 14:27:03 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: flyte
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2322700
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:iar931.53s.0@poczta.onet.pl...
> Wentylowane tarcze to nie to samo co tarcze dodatkowo przewiercane...
> Mylisz pojęcia. W mojej Hondzie Accord mam z przodu tarcze wentylowane
> i gładkie, bez przewierceń ani frezowań. Z tyłu mam tarcze niewentylowane.
> Angielskie pojęcia to odpowiednio: "ventilated rotor" i "cross-drilled
> rotor".
> Dwie różne rzeczy.
Naprawde jesteś definicją debila technicznego łącznie ze spełnieniem wymogu
o tym żeby zabierać głos w sprawach o których nie masz elementarnego
pojęcia.
Praktycznie _każda_ tarcza gładka, montowana z przodu, jest wentylowana w
znakomitej większosci samochodów i POMIMO tego są one dodatkowo nacinane i
wiercone żeby JESZCZE LEPIEJ pozbywać się gazów, które powstają w czasie
hamowania. Takie tarcze mniej się grzeją a skoro mniej sie grzeją to jest
mniej gazów, które jest łatwiej odprowadzić zatem skuteczność hamowania
spada WOLNIEJ w stosunku do tarcz bez dodatkowej wentylacji.
Z każdym kolejnym twoim postem jestem przekonany, że w tej Hondzie założyłes
tarcze na lewą stronę.
--
pozdrawiam
kml
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.10 19:10 DoQ
- 03.11.10 19:46 Hektor
- 03.11.10 19:49 Hektor
- 03.11.10 20:41 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 03.11.10 19:40 Pszemol
- 03.11.10 20:50 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 03.11.10 20:54 kml
- 03.11.10 21:50 jerzu
- 03.11.10 22:06 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 03.11.10 22:10 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 03.11.10 22:39 DoQ
- 03.11.10 22:39 BQB
- 03.11.10 22:52 DoQ
- 03.11.10 23:02 BQB
- 03.11.10 22:35 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=