  • 291. Data: 2010-11-08 17:42:58
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    news:ib87u5.40o.0@poczta.onet.pl...

    > Nigdzie nie napisałem że niszczą klocki - to tylko Twoja
    > prywatna interpretacja (niewłaściwa) tego co przeczytałeś.
    >
    > Podaj więc cytat gdzie piszę że niszczą klocki albo odszczekaj
    > te kłamstwa!

    "Otwory są robione aby poprawić chłodzenie zbyt małej tarczy,
    ale nacięcia podłużne są robione po to aby skrobać klocki więc
    z natury samej rzeczy klocek będzie szybciej zużywany skoro
    zamiast się ścierać na gładko będzie skrobany ostrą krawędzią. "

    3 listpada 2010 01:47

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 292. Data: 2010-11-09 01:15:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

> [...]
    > z natury samej rzeczy klocek będzie szybciej zużywany skoro
    > zamiast się ścierać na gładko będzie skrobany ostrą krawędzią. "

    Jakoś nie potrafię doszukać się w tym cytacie słowa "niszczą".
    A TY? :-)

    A jeśli nie potrafisz, to znaczy że słowo NISZCZĄ było
    wyłącznie wytworem Twojej bujnej wyobraźni - Twojej
    własnej (niewłaściwej) interpretacji tego co napisałem.

    Czas odszczekać niesprawiedliwe zarzuty, Miszczu!

  • 293. Data: 2010-11-09 07:39:55
    Od: "kml" <f...@g...lp>

> [...]
    > własnej (niewłaściwej) interpretacji tego co napisałem.
    >
    > Czas odszczekać niesprawiedliwe zarzuty, Miszczu!

    No pewnie, że nie. Wszak nie od dzisiaj wiadomo, że SKROBANIE klocków
    wydatnie wydłuża ich żywotność. Jesteś zajebisty w swojej konsekwencji w
    zaprzeczaniu faktom.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 294. Data: 2010-11-09 14:26:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > No pewnie, że nie. Wszak nie od dzisiaj wiadomo, że SKROBANIE klocków
    > wydatnie wydłuża ich żywotność. Jesteś zajebisty w swojej konsekwencji
    > w zaprzeczaniu faktom.

    Skrobanie klocków przez frezowane tarcze NIE SŁUŻY ICH NISZCZENIU.
    Służy polepszaniu ich kontaktu z tarczą i unikaniu zeszklenia wierzchnich
    warstw klocka. Innymi słowy taki frez POLEPSZA a NIE NISZCZY klocek.
    Owszem, klocek będzie funkcjonował krócej niż taki nieskrobany, ale
    nie znaczy to wcale że klocek będzie zniszczony przez tarczę. Będzie zużyty.

    Twierdząc że napisałem gdzieś że taki frez niszczy klocek po prostu
    KŁAMIESZ.

    Interpretujesz według swojego uznania moje słowa, zniekształcając
    za pomocą swojej bujnej wyobraźni ich znaczenie i potem ze swoją
    wyobraźnią dyskutujesz... O to mi właśnie chodzi.

  • 295. Data: 2010-11-09 15:46:49
    Od: "kml" <f...@g...lp>

> [...]
    > za pomocą swojej bujnej wyobraźni ich znaczenie i potem ze swoją
    > wyobraźnią dyskutujesz... O to mi właśnie chodzi.

    Pierdolisz i tyle. Najpierw wypisujesz głupoty a potem dorabiasz do tego
    ideologię i nic poza tym. W pierwszym poście NIC nie wiesz, potem ktoś coś
    wyjasni i twój następny post jest pisany tonem SPECJALISTY. I tak za każdym
    razem.

    Nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz zabierasz głos w dyskusji o
    kwestiach, o których NIE MASZ elementarnego pojęcia. NIE WIESZ, TO SIĘ NIE
    ODZYWAJ. A skoro już MUSISZ się odzywać to najpierw poczytaj o temacie w
    którym zamierzasz wykładać swoje mądrości życiowe a nie wypisujesz głupoty,
    które zostają w sieci i jeszcze nie daj boże ktoś w to uwierzy.

    Dla szybkiego przypomnienia: wysączanie starego płynu hamulcowego w czasie
    wymiany "co by układu nie zapowietrzyć", mokra komora silnika w czasie jazdy
    w deszczu bo się "leje przez chłodnicę", tarcze dodatkowo wentylowane są bez
    sensu w samochodzie bez ABSu bo i tak się koła blokuje no i oczywiście
    niemożność wyssania starego oleju silnikowego przez prowadnicę bagnetu.

    Pisz sobie w dyskusjach o dupie maryni a milcz tam gdzie są konkretne
    kwestie omawiane. Dziwnym trafem nie przypominam sobie żebyś cokolwiek
    wniósł merytorycznego do jakiejś technicznej wymiany poglądów a od dłuższego
    czasu dokładnie czytam twoje wypociny.

    Nie popuszczę tego flema i jak będzie trzeba to będę pisał tutaj przez
    następne pół roku. Każda osoba mająca jakieś wątpliwości co do twojej osoby
    może je rozwiać sięgając do archiwum.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 296. Data: 2010-11-09 19:27:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > Pierdolisz i tyle.

    Kłamiesz i tyle. Nie napisałem nigdzie że frezowana tarcza niszczy klocek.
    To sobie wymyśliłeś i tyle. I nie masz cywilnej odwagi aby przyznać się
    do pomyłki lub celowego, umyślnego kłamstwa. Czemu?

    > Najpierw wypisujesz głupoty a potem dorabiasz do tego ideologię i nic poza
    > tym. W pierwszym poście NIC nie wiesz, potem ktoś coś wyjasni i twój
    > następny post jest pisany tonem SPECJALISTY. I tak za każdym razem.

    To nie moja wina, że Ty zamiast czytać co napisałem dorabiasz sobie
    używając swojej wyobraźni rzeczy których ja nie napisałem...
    Nigdzie nie napisałem że tarcza frezowana niszczy klocek.
    Wiesz o tym, więc po co kłamiesz że tak pisałem?

    > Nie popuszczę tego flema i jak będzie trzeba to będę pisał tutaj przez
    > następne pół roku.

    Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy jak pokażesz mi post w którym
    napisałem że taka tarcza "niszczy" klocek. Inaczej po prostu łżesz jak pies.

  • 297. Data: 2010-11-09 22:53:20
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Kłamiesz i tyle. Nie napisałem nigdzie że frezowana tarcza niszczy klocek.
    > To sobie wymyśliłeś i tyle. I nie masz cywilnej odwagi aby przyznać się
    > do pomyłki lub celowego, umyślnego kłamstwa. Czemu?

    Nie, nie kłamie. Poza tobą nikt tak nie uważa a ewntualnie zainteresowani
    mogą przeczytać wątek oraz twoje mądrości i co one sugerują.

> [...]
    > Nigdzie nie napisałem że tarcza frezowana niszczy klocek.
    > Wiesz o tym, więc po co kłamiesz że tak pisałem?

    Pewnie, pewnie. Dobra Pszemol nie robić nic źle. Dobra Pszemol robić samo
    dobra.

    > Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy jak pokażesz mi post w którym
    > napisałem że taka tarcza "niszczy" klocek. Inaczej po prostu łżesz jak
    > pies.

    Pokazałem a sens twojej wypowiedzi nie pozostawie żadnej wątpliwości, że
    frezy na tarczy niszczą klocki ponieważ go "skrobią".

[...]

    Możesz sobie pisać do usranej śmierci, że nie niszczą ale nawet największy
    tuman rozumie sens tej wypowiedzi.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 298. Data: 2010-11-10 00:27:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Nie, nie kłamie.

    Kłamiesz! Nie napisałem nigdzie że niszczy klocek, więc kłamiesz.

> [...]
    > z natury samej rzeczy klocek będzie szybciej zużywany skoro
    > zamiast się ścierać na gładko będzie skrobany ostrą krawędzią. "

    Czy widzisz tam słowo "niszczą" czy może istnieje ono tylko
    w Twojej chorej wyobraźni? Nie moja wina, że Ty sobie jakoś
    pokracznie interpretujesz moje wypowiedzi a potem walczysz
    z zabobonami które roją się tylko w Twojej głowie...
    Nigdzie nie napisałem że takie tarcze niszczą klocki - to tylko
    Twoje chore urojenia.

    > Możesz sobie pisać do usranej śmierci, że nie niszczą
    > ale nawet największy tuman rozumie sens tej wypowiedzi.

    Najwyraźniej nie każdy tuman rozumie, skoro Ty nie rozumiesz.

    To, że te tarcze NISZCZĄ klocki to tylko Twoja, błędna interpretacja.

    Gdybyś napisał "szybciej zużywają" to moglibyśmy się zgodzić
    że taki był sens mojej wypowiedzi. Ale nigdzie nie napisałem że
    niszczą.

    Wracajac do tematu zabobonow... Czy zgadzasz się z tezą,
    że takie frezowane tarcze szybciej zużywają klocki?
    Jesli sie zgadzasz, to z jakimi zabobonami walczysz, Don Quixote?

  • 299. Data: 2010-11-10 07:40:38
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Kłamiesz! Nie napisałem nigdzie że niszczy klocek, więc kłamiesz.

    Czy widziałeś kiedyś jakikolwiek system hamulcowy zaprojektowany po to żeby
    SKROBAĆ klocki? Użycie określenia "skrobać" w odniesieniu do jakiekolwiek
    elementu systemu hamulcowego ewidentnie przywodzi na myśl niszczenie którejś
    części. Trzeba być WYJĄTKOWYM ignorantem z ubogim zasobem słownictwa żeby w
    ten sposób mądrzyć się w temacie, w którym zostało się ekpierdem 3 posty
    wcześniej.

> [...]
    > z zabobonami które roją się tylko w Twojej głowie...
    > Nigdzie nie napisałem że takie tarcze niszczą klocki - to tylko

    Jak wyżej.

> [...]
    >
    > Gdybyś napisał "szybciej zużywają" to moglibyśmy się zgodzić
    > że taki był sens mojej wypowiedzi. Ale nigdzie nie napisałem że

    A szybsze zużywanie za pomocą skrobania to jest przecież proces mający na
    celu wydłużenie żywotności danego elementu prawda.

    > Wracajac do tematu zabobonow... Czy zgadzasz się z tezą,
    > że takie frezowane tarcze szybciej zużywają klocki?
    > Jesli sie zgadzasz, to z jakimi zabobonami walczysz, Don Quixote?

    Nie, nie zgadzam się bo nie mają żadnych krawędzi tnących. W dotyku są
    idealnie gładki tak samo jak tarcze lite.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 300. Data: 2010-11-10 12:51:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Czy widziałeś kiedyś jakikolwiek system hamulcowy zaprojektowany
    > po to żeby SKROBAĆ klocki?

    Tak. Są nim frezowane tarcze. Ten frez na tarczy służy dokładnie do tego
    aby skrobać powierzchnię klocka i oczyszczać go z niechcianych warstw.

    > Użycie określenia "skrobać" w odniesieniu do jakiekolwiek
    > elementu systemu hamulcowego ewidentnie przywodzi na
    > myśl niszczenie którejś części.

    Tylko w Twojej prostaczkowej głowie :-)

> [...]
    > ekpierdem 3 posty wcześniej.

    Trzeba być wyjątkowym ignorantem z ubogim zasobem słownictwa
    aby zlewać znaczeniowo słowo "przyspieszone zużycie" ze słowem
    "niszczyć".

    > A szybsze zużywanie za pomocą skrobania to jest przecież proces
    > mający na celu wydłużenie żywotności danego elementu prawda.

    Celowe poprawienie jakości działania jakiegoś elementu kosztem
    jego żywotności nie jest równoznaczne z jego niszczeniem...

    > Nie, nie zgadzam się bo nie mają żadnych krawędzi tnących.
    > W dotyku są idealnie gładki tak samo jak tarcze lite.

    No to ciekawe po co te podłużne frezy się w ogóle robi na tarczach...
    Chyba się troszkę zapętliłeś :-)