  • 1. Data: 2010-11-01 13:49:29
    Temat: Accord V 2.0 TDI -opinie
    Od: Daniel Kubiak <d...@i...onet.pl>

    Witam,

    Szukając ostatnio jakiegoś sensownego auta w cenie do 7-8k pln
    natrafiłem na Accorda V z silnikiem Rovera 2.0 TDI. Jako, że firma Rover
    nie istnieje jak jest z częściami zamiennymi do niego (są jakieś
    sensowne zamienniki)? Na co zwracać uwagę przy zakupie (tylne nadkola to
    chyba bolączka wszystkich Hond z tamtego okresu). Użytkował ktoś taki
    samochód i może coś więcej na jego temat powiedzieć?

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2010-11-01 21:51:21
    Temat: Re: Accord V 2.0 TDI -opinie
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2010-11-01 13:49, Daniel Kubiak pisze:
> [...]
    > chyba bolączka wszystkich Hond z tamtego okresu). Użytkował ktoś taki
    > samochód i może coś więcej na jego temat powiedzieć?

    Nie użytkowałem, ale spotkałem się z opinią, że to mało udane
    połączenie. ASO Hondy podobno w ogóle się nie chciało zajmować tymi
    silnikami.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 3. Data: 2010-11-02 13:41:58
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    W dniu 01.11.2010 21:51, Mumin pisze:

    > Nie użytkowałem, ale spotkałem się z opinią, że to mało udane
    > połączenie. ASO Hondy podobno w ogóle się nie chciało zajmować tymi
    > silnikami.

    Znam obiegową opinię, że Honda z tamtego okresu z silnikiem diesla to
    nie Honda. Wiem również, że Rover już nie istnieje i to może być powodem
    gorszego dostępu do części zamiennych, ale jakieś zamienniki powinny
    być. Będę się chyba musiał przejechać do lokalnego ASO Hondy i popytać
    co oni na to.
    Jeśli ktoś miał do czynienia z tym samochodem albo chociaż z silnikiem
    to będę wdzięczny za informacje.

    Pozdrawiam
    Daniel