  • Data: 2010-10-27 17:57:10
    Temat: Re: Indukcja Amica. Sensory sterujące.
    Od: "Robgold" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ia4skb$obt$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Przestały działać sensory sterujące płytą.
    > A właściwie, to reagują na dotyk, ale nie "gołym" palcem, ale przez...
    > listek ręcznika papierowego!
    > Stukam paluchem, pukam, dotykam itepe, a tu blada d***.
    > Chwyciłem za ręcznik papierowy, aby przetrzeć powierzchnie płyty i
    > zapiszczało!
    > Okazało się, że sensory reagują na dotyk przez warstwę papierka!
    >
    > Jakieś pomysły? Płyta jest już chyba po gwarancji, więc ewentualna naprawa
    > cosik mnie pewnie szarpnie?
    >
    > PS Przetestowałem żonę - ona też tylko przez papierek.

> [...]

    Sterownik w Amice jest sensorowy (pojemnosciowy). Nie dziala na zasadzie
    swiatla odbitego.
    Ostatnio przyszlo mi wymienic takie cudo po burzy. Umarl calkiem. Koszt ~600
    PLN.

    Zadzwon kolego do serwisu Amica'i albo do kogos kto prowadzi puntk
    serwisowy. Ten sterownik ma procedure kalibracyjna.
    Nie pamietam teraz, dokladnie jak sie w nia wchodzilo ale bylo to
    nacisniecie kilku klawiszy jednoczesnie zaraz po wlaczeniu zasilania.
    W ten sposob np robilo sie kalibracje funkcji "wykrywania garnka" na
    plycie.