  • Data: 2016-08-11 20:50:19
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2016 o 20:33 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Rumun sie liczy jak Polak, a pochodzenie kierowcy w niemieckim tirze
    > warto by sprawdzic :-)
    >
    > J.

    Coś się zmieniło w transporcie w ostatnich dwóch latach. Teraz w EU jeżdżą
    tiry pod banderą Rumuńską, Węgierską i Polską. Rumuńskie Tiry widziałem
    nawet przy Hiszpańskim wybrzeżu Atlantyku. Jeszcze 2 lata temu na
    półwyspie Iberyjskim królowali Portugalczycy. Teraz ich praktycznie nie ma.
    Niestety wpływa to też na bezpieczeństwo - stojące na poboczu Tiry z
    rozwalonymi oponami (nalewkami?, których fragmenty były porozrzucane na
    autostradzie na przestrzeni kilkudziesięciu metrów) były w zdecydowanej
    większości rumuńskie i polskie. Ale tu może zachodzi zwykła statystyka -
    jest ich więcej na trasie - to i rożnych wypadków jest więcej.

    TG