  • Data: 2016-08-12 16:29:39
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Aug 2016 08:17:12 +0200, Shrek napisał(a):
    > Widać może, ba były takie co w ogole mopów nie było.

    Sam o nich wspominalem. Teraz juz sa.

    Czyli co - zakladamy, zakladamy, ze MOPY sa dosc rzadko ?
    Wiele to nie zmienia.

    > Ponieważ mopy nie są rozłożone idealnie równopmiernie, top zakładasz, że
    > są rozłożone idealnie równomiernie co 15 km, czyli najczęściej jak się
    > da? ;)

    Zalozylem, ze sa rozlozone co _okolo_ 15 km.
    Czyli do nastepnego mamy okolo 10 minut jazdy.

    Ale - ile nam zostanie do najblizszego po 4h jazdy, to juz zmienna o
    rozkladzie niemal rownomiernym. Dla mnie istotne, ze 15km rownie
    prawdopodobne jak 1km.

    > To wtedy jeszcze słabiej wypada szanasa na dojazd do następnego mopa.

    A nie, bo przerwe sobie robisz jak ci wypadnie.
    Jedna jazda np 3.5h, druga 4:10h, i zostaje jeszcze 1:20.

    W efekcie do ostatniego MOP masz pelne 9h jazdy, a nie dwa razy po
    4.5. 2km/h wiecej i zarabiamy 18km ..

    > Nie gdyby mi się spieszyło, a gdyby to naprawdę miało znaczenie. Już
    > pisałem - im się po prostu nie chce z tempomatu wypiąć i dorabiają do
    > tego ideologę. A to ją rozwijasz do miary religii;)

    No ba, nie bede Cavallino - ja mam jechac szybko, a reszta najlepej
    niech stoi i daje wolna droge :-)

    Co do niektorych, to jakbys mial racje - te zajezdzania drogi, to moze
    i dlatego, ze im sie nie chce.
    Ale zwolnienie to jednak dla nich istotna strata.

    J.