  • Data: 2016-08-11 21:00:57
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2016 o 20:48 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Smiem twierdzic, ze jednak mniej sie wyprzedzaja.
    > Tzn jakby podsumowac wszystkie autostrady w Niemczech to wiecej, ale
    > jak sie jedzie to rzadziej widac.

    Wg mnie jednak nie.
    Jak trafisz na autostradę tranzytową: Niemiecka A6, A7, czy A8, Francuska
    A4, A6/A7, Hiszpańska A7/AP7 to masz dokładnie to samo, lecz
    zwielokrotnione (bo ruch zdecydowanie większy) co na naszej A4. Im bliżej
    do zakazu Tirów (weekendowy, godzinowy) tym "rywalizacja" bardziej
    bezpardonowa.

    TG