  • Data: 2016-08-10 12:52:50
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.08.2016 11:17, Liwiusz wrote:

    > Wszystko ładnie, ale te 3km na 3000 km to 1,45 godziny. I wówczas to, z
    > czego się naśmiewasz, jest jak najbardziej realne.

    Równie dobrze może trafić na zamknięty szlaban na przejeżdzie. Widać że
    też im się spieszy, bo co i raz któryś rogatki objeżdza:( Albo setki
    innych sytuacji na drodze - nie, nie kupuję tego - to tylko tłumaczenie,
    powód jest jak napisałem - nie chce im się z tempomatu wypiąc i tyle.

    A tak na poważnie - gdyby to miało takie znaczenie, to każdy miałby
    kaganiec do maksa wykalibrowany i jechaliby równo.

    A jak już muszą się wyprzedzać, to co za problem żeby wyprzedzany się na
    chwilę z tempomatu wypiął i nie mówię już o hamowaniu, ale po prostu
    "zdjęciu" wirtualnej nogi z gazu, poza maniem wszyskich w dupie?

    Shrek