  • Data: 2016-08-10 14:14:26
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-10 o 13:22, Liwiusz pisze:

    > No ale wziął, to o tym dyskusja.

    No a jakby wpisał milion kilometrów, to by dało nawet 20 dni, to są
    dopiero przekonujące liczby nie?

    > A kto mówi o bez przerw?

    A to, że jak wliczysz maksymalne czasy pracy i przerw, to te 1,45
    rozmywa się na drobne, których ni jak nie da się przewidzieć.

    Poza tym czasy pracy kierowców w całej UE są praktycznie takie same, a
    tylko u nas TIR wyprzedzają się w tak idiotyczny sposób.
    Czy im się tam nie spieszy czy jak?