  • Data: 2020-08-16 22:48:52
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-08-15 20:53, Cavallino wrote:

    > No właśnie nie bardzo, jak nie dojedziesz do stacji na tej rezerwie, to
    > nadal masz problem.

    problem który rozwiązuje się w max godzinę

    > Który w identyczny sposób rozwiązuje assistance.

    w przypadku spalinowca dowiozą paliwo i jedziesz dalej, w przypadku
    elektryka tracisz pół dnia

    > , kiedy tylko sobie życzysz podczas jego 450-800 kilometrów
    > To samo dotyczy elektryka.

    na dzień dzisiejszy zrobienie trasy 500km i ominięcie każdej stacji
    paliw jest w praktyce niemożliwe

    w przypadku elektryków jest to banalnie łatwe

    > Agregat do bagażnika też możesz włożyć, na tej samej zasadzie.

    tylko wlewając paliwo z bagażnika mam auto w pełni gotowe na następne
    300 kilometrów w dwie minuty, w przypadku sporego agregatu za dwie
    godziny będę miał z 50km zasięgu

    > Ale nie każdy jej potrzebuje jak tlenu na co dzień.
    > A na 1 wypad w roku, istnieją wypożyczalnie.

    Oczywiście, ja tylko piszę że na dzień dzisiejszy elektryk nie jest
    alternatywą dla spalinowca poza miastem dla typowego przedstawiciela
    'klasy średniej', ale stanowi ciekawą opcję dla ludzi którzy muszą
    liczyć każdy grosz oraz tych którzy nie muszą liczyć setek tysięcy.