  • Data: 2020-08-17 06:52:36
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-08-2020 o 00:31, ToMasz pisze:

    > jakiś czas temu moto doradca liczył czy taniej jest kupić auto czy
    > zdecydować się na wynajem długoterminowy. dla średniego auta był to
    > koszt 80-90 tysięcy na 3 lata. przy 15 tysiącach rocznie bardziej
    > opłacało się wziąć wynajem. im więcej km, tym korzystniej wychodziło
    > kupienie na własność. tyle ze jakoś nikt nie zauważa, ze mówimy o
    > posiadaniu środka transportu, który do spełniania swojej podstawowej
    > funkcji, generuje koszt 2.5zł za kilometr!!! Ludzie, to jest poziom
    > cenowy taksówki, gdzie szofer jest w gratisie.

    Dokładnie tak.
    Więc naprawdę to bez różnicy, na co wydamy extra niepotrzebnie tą kasę,
    czy na paliwo, czy na elektryka - bo tego typu to jest dylemat.
    Cenowo warianty podobne, zwłaszcza jak ktoś liczy z głową, czyli nie sam
    koszt zakupu tylko:
    koszt zakupu-koszt sprzedaży+suma wydatków na paliwo lub prąd.

    A po kilku latach już elektryk tańszy - 90 tys za to wszystko nie
    przekroczysz nawet jak sobie nową Teslę kupisz.