  • Data: 2020-08-16 23:09:45
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, Cavallino.
    On 16.08.2020 12:51 you wrote:

    > Jechałeś kiedyś z lpg na południe? Bo ja tak - z butlą 36l.

    Z 15 lat temu z taką samą butlą do Val di sole (pierwszy raz to z mapą
    papierową i takim samym wydrukiem niemieckich stacji LPG z krótkim
    opisem jak trafić).
    Później w to samo miejsce już z jakąś nawigacją i wgranymi POI z tej
    samej strony co wcześniejsze wydruki.
    U Niemców jeśli nie chciałeś tankować najtaniej, to stacje z LPG na
    autostradach co 100 km były.
    Przejazd przez Austrię to była tylko stacja w Innsbrucku. A Włochy to
    już z górki, bo na co drugiej stacji był gaz.
    Ostatnio przejazd na Sardynię i bez specjalnych ceregieli się jechało.

    > I bez planowania nie dało rady - w całej Austrii była wtedy po
    > drodze chyba jedna stacja z lpg. W Niemczech też niewiele - do tego
    > nie na autostradzie.

    W Austrii Innsbruck, na autostradach głównie ARAL miał LPG.

    --
    Pete