  • Data: 2020-08-17 07:01:39
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rhb34a$fse$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 16-08-2020 o 11:13, Pete pisze:
    > Hello, Cavallino.

    >Jechałeś kiedyś z lpg na południe?
    >Bo ja tak - z butlą 36l.
    >I bez planowania nie dało rady - w całej Austrii była wtedy po drodze
    >chyba jedna stacja z lpg.

    No jak nie dalo ?
    Zatankowalem w Polsce przed granica, w Czechach przed granicą, a ze w
    Austrii nie jakos nie rzucil mi sie LPG w oczy, to do Wloch dojechalem
    na benzynie.
    I to ze 100km przez te Wlochy, bo nie chcialo mi sie z autostrady po
    nocy zjezdzac.

    W powrotnej drodze o ile pamietam juz mi sie nie chcialo po Austrii
    rozgladac - zatankowalem we Wloszech przed granicą, po Austrii jest
    460km, wiec zostaje jakies 100km.
    Gaznik odzyl ...

    Nie da, to sie tak elektrykiem.

    >Oczywiście - można było olać lpg i jechać na benzynie, ale miało być
    tanio, a nie drogo.

    Benzyna byla z Polski, wtedy troche tansza :-)

    >Drogie stacje ładowania elektryków też znajdziesz bez problemu co
    >chwilę.

    A nie mialo byc tanio ?

    I moze byloby znosnie, gdyby nie czas tego ładowania ...

    J.