  • Data: 2020-08-16 23:13:04
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jak ja kocham argumenty, które są prawdziwe ale nic nie wnoszą. coś jak
    w filmie gliniarz w przedszkolu. chłopcy mają penisy, dziewczynki
    pochwy. niby racja, ale co z tego
    > Ja nie dopłacałem specjalnie za wymianę spaliniaka na elektryka.
    własnie do tego piję. jadę nad morze, 600km, chcę własnym autem.
    wybieram z olx xsarę picasso, diesel, 2008 rok, 4500zł. dokładam do
    ubezpieczenia oc assistance po awarii za 80zł.
    A Ty w dziwny sposób napisałeś że najtańszy wygodny samochód
    elektryczny, (bez wątpienia zajebisty) jest nie wiele droższy od super
    zajebistego auta spalinowego. MAsz racje. ale co to za argument? Czego
    dowodzi? że ludzie srający kasą, a jest ich 1% powinni dorzucić trochę
    kasy i kupić elektryka, bo jest niewiele drożej? na serio pytam

    > Niemniej - zawsze płacisz za spełnianie swoich zachcianek.
    > Kto miałby płacić za Ciebie?
    > Ale tu chodzi o to, że jak masz wyimaginowane zachcianki, to musisz za
    > nie zapłacić.
    > Realne potrzeby zazwyczaj wychodzą dużo taniej.
    czyli elektryk jest zachcianką? Bo potrzeby transportu da się realizować
    dużo taniej.

    ToMasz