-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gdzie w Europie na prawko
Date: Wed, 15 Jun 2016 08:29:46 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <njqskm$5cr$1@node2.news.atman.pl>
References: <575ec11b$1$22844$65785112@news.neostrada.pl>
<njo7os$gr4$1@node2.news.atman.pl>
<2...@t...pl>
<njod8v$mj2$1@node2.news.atman.pl>
<575fc6b3$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
<njor8p$4pv$1@dont-email.me>
<57605994$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
<njpo9a$na6$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1465972182 5531 83.142.198.226 (15 Jun 2016 06:29:42
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Jun 2016 06:29:42 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.1.0
In-Reply-To: <njpo9a$na6$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583731
[ ukryj nagłówki ]On 14.06.2016 22:09, masti wrote:
> wszyscy mistrzowie późnopomarańczowego tak mówią.
> Jeżeli przy prędkościach egzaminacyjnych nie jesteś w stanie zahamować
> to lepiej, żebyś nie jeździł
Nie. Żółte jest właśnie po to, żeby przejechać, jeśli nie da się
zahamować bezpiecznie, albo budzi to wątpliwości. Nawet przy 50 jak
złapie cię 10m przed linią zatrzymania, to się nie zatrzymasz. Przy 40
metrach ty może i się zatrzymasz, ten za tobą niekoniecznie. I co z
tego, że będzie jego wina, skoro cię wepchnie na skrzyżowanie.
Po to jest żółte, żeby nie trzeba było dawać po heblach awaryjnie.
Naweet jeśli tobie się to uda, to niczego dobrego nie wnosi - nalezy
unikać takich sytuacji i jeżdzić przewidywalnie, a nie zaskakiwać
hamowaniem wtedy kiedy statystyczny kierownik "przeleci", bo w końcu
możesz mieć go w dupie i to bardziej dosłownie niż byś chciał.
Problem w tym, że pewnie Oblany żle ocenił i mógł się spokojnie
zatrzymać, a i to pewnie by przeszło, gdyby nie to, że egzaminator
wcześniej ocenił, że wyróżnia się na minus i po prostu czekał na okazję,
żeby go oblać. Tak to działa - egzaminator ocenia całość jazdy i albo
puszcza, albo oblewa na jakimś konkretnym przewinieniu. Sytuacje gdzie
jedziesz cały czas dobrze i oblewasz na jakimś banalnym i "dyskusyjnym"
błędzie są mniejszością. Sam jestem tego przykładem - dorabiałem
kategorię i jechałem dobrze, tyle, że z nawykami z realnej jazdy. Można
mnie pewnie było za to udupić, ale nawet jeden poważniejszy błąd nie
zadecydował o wyniku - jak już wyjechałem, to zdałem.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.06.16 08:45 Shrek
- 15.06.16 09:13 Myjk
- 15.06.16 09:32 masti
- 15.06.16 09:53 ww
- 15.06.16 10:10 Kojletjo
- 15.06.16 10:22 sirapacz
- 15.06.16 10:24 sirapacz
- 15.06.16 10:25 sirapacz
- 15.06.16 10:28 T.
- 15.06.16 10:30 T.
- 15.06.16 10:34 Maciek
- 15.06.16 10:40 SW3
- 15.06.16 10:46 Shrek
- 15.06.16 10:46 SW3
- 15.06.16 10:58 SW3
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=