  • Data: 2010-06-12 22:02:24
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:

    > Wchodziłem. Trzeba zadzwonić i zapytać o co chodzi z tym opisem z
    > pierwszego linku i tyle. Może jest coś, o czym obaj na ten moment nie
    > wiemy.

    Alez wiemy.
    Wejdz w produkty, dane techniczne, segment rynku: samochody osobowe,
    grupa lakier bezbarwny i sam sie przekonasz ze sa tylko rozpuszczalnikowe.
    Jak wejdziesz w grupa: warstwy wierzchnie i bazy to bedziesz mial
    wodorozcienczalne CROMAX i tyle.

    > Cały widz polega na tym, że niestety się go używa. Coraz częściej i
    > będzie tak się działo - UE nie odpuści ze swoimi wymogami dopuszczalnej
    > emisji zanieczyszczeń.

    Poki co nie ma takiej potrzeby.
    Obecne normy spelniaja rozpuszczalnikowe o obnizonej zawartosci LZO.
    Pewnie jak beda nowe normy to i nowe lakiery wejda, jak na razie tylko
    baza jest wodna.

    > W którym miejscu?

    Ze lakiery bezbarwne na samochodach sa wodne.

    > Bazę też.

    Tylko baze.

    > Jedź na szkolenie, czegoś się może tam nauczysz - co się maluje i
    > dlaczego tak a nie inaczej. Bo na razie Twoja wiedza w tym temacie jest
    > podobna do tej, jaką prezentowałeś z zakresu wytrzymałości materiałów.

    Zacznijmy od tego, ze nawracasz ciagle do tej wytrzymalosci, a nie masz
    zielonego pojecia o czym toto jest :P
    Ty myslisz o wytrzymalosci jak przecietny czlowiek co sie po prostu na
    tym nie zna, bo nigdy sie z wydymalka nie zetknal, widac to po tym co
    wypisywales w poprzednim watku.
    Wydymalka to na prawde nie jest to co myslisz :>

    Czego?? :>
    Napisales, ze robiles dla toyoty (chyba te wadliwe pedaly :P ) i jakies
    tam jeszcze inne bzdury, ze zal dupe sciska i sie juz odpisywac nie chcialo.
    Idz moze jednak najpierw na ta polibude, zalicz ta wydymale i pogadamy,
    bo ja profesorem nie jestem, zebym ci wykladow udzielal.

    --
    Karolek