  • Data: 2010-06-08 16:29:39
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote in message
    news:hul7gp$mue$1@news.onet.pl...
    > Ja bym się zastanawiał nad historią auta, dlaczego ktoś sprzedaje
    > samochód (i to jeszcze diesla) po 4 latach (czyli jak się tylko
    > gwarancja skończyła, ewentualnie leasing).

    Pisze że 3 lata temu miał sporą stłuczkę skoro klapa była robiona
    oprócz zderzaka. Ludzie się generalnie boją aut tłuczonych, więc
    jeśli do tego ma cenę powyżej przeciętnej (zamiast 20-30% poniżej
    za stłuczkę) to trudno się dziwić że tłuczonego nikt nie chce kupić drogo.

    Czy możemy poznać cenę jaką Tomku utargowałeś?